yoyoran Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Geplaatst: 23 april 2007 Hallo allemaal, Ik probeerde net de SA Place Manager te gebruiken maar er gaat iets fout hier. Ik heb m gewoon gedownload en opgestart. dan start ik gta SA op. Ik gebruik alt tab om naar de SA Place Manager te gaan en druk op een plek om heen te gaan. Dan druk ik op teleport! Hij zegt dat alles goed is gegaan maar ik blijf op de zelfde plek staan. Wat doe ik fout? Reageren
Big Boss Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Geplaatst: 23 april 2007 Ben je toevallig geteleporteerd naar de plek waar je al stond? Nee, even serieus, probeer eens een nieuwe toe te voegen, Area 69 bijvoorbeeld, hiervoor hoef je niet eerst naar eén of andere hemel te teleporteren. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Geplaatst: 23 april 2007 Ik weet het niet zeker, maar volgens mij dien je eerst wat anders te doen voordat je zomaar ergens heen kan teleporten. Je moet alseerst naar de Ganton Gym (vlakbij Grove St.), daar schiet je vervolgens alle aanwezigen neer, in totaal 4 man. Vervolgens teleporteer je naar een warenhuis (X: '1416,711 - Y: 2,114117 - Z: 1000,926') en vanaf daar teleporteer je naar een plek naar keuze. Probeer dit eens, kijken of het dan lukt. Lees overigens nog eens dit topic na, waar het één en ander wordt uitgelegd over de interiors. Reageren
Big Boss Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Geplaatst: 23 april 2007 Nee, nee dat maakt niet uit! Het Warehouse lijdt naar Hemel E, en vandaar uit kan je wel naar Liberty City en zo, maar dat vraagt hij helemaal niet! Als je waar dan ook in Hemel K (de normale speelwereld) staat, kan je normaal gezien overal - afgezien van de interieurs - naar toe teleporteren. Reageren
yoyoran Geplaatst: 24 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2007 ik had al geprobeert om ergensanders heen te gaan. Dit lukte ook niet. Ook als ik een nieuwe plek wil invoeren en druk op de knop van zet mijn "current ingame location" dan geeft ie 0 -- 0 -- 0 dus dit werkt ook niet Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Als je naar een interior wil teleporteren moet je eerst naar een interior gaan die in dezelfde hemel zit. Bijv. Als er in de Liberty City hemel een SubUrban zit, moet je eerst daarheen gaan en dan naar Liberty City teleporteren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.