Scarface92 Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2007 Heej Ik heb VCS al een tijdje uitgespeeld. Maar ik kan alleen nog maar een quad en een kogelvrije stretch kopen bij Sunshine auto's En ik las ergens dat je ook een kogelvrije BF injection kunt kopen. Is dat soms naar een bepaalde zijmisie ofzo? Zo ja, welke missie? Alvast bedankt. The GTA man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2007 Voor zover ik weet kan die niet hoor... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 24 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 april 2007 Jawel staat bij wikiGTA... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2007 Als ik me niet vergis kun je een kogelvrije BF Injection bij Sunshine Autos kopen nadat je de zijmissie Beach Patrol voltooid hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2007 Als ik me niet vergis kun je een kogelvrije BF Injection bij Sunshine Autos kopen nadat je de zijmissie Beach Patrol voltooid hebt. jah en je kan ook onijndig zwemmen las ik op wikigta en die missie is kei makkelijk >>> Door SummerBase: Daar gaat het in dit topic toch niet over? Het gaat om een BF Injection en niet over oneindig zwemmen. Dit komt in mijn ogen neer op een onzinnige post, dus deze kun je in het vervolg beter achterwege laten.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
profile Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2007 Kan je eigenlijk nog wagens krijgen? Ik wist niet dat je nog een BF interjection kreeg :$ . Op wikigta kan je kijken waar je die bf interjection kan krijgen en dan kan iedereen alvast oefenen . Veel plezier met het rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.