Jump to content

Akina mod?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb nu dus akina mod geinstalleerd, alles ging goed in single player maar in sa-mp werk hij niet. maar voor anderen werkt het wel in sa-mp. Weet iemand hiervoor een oplossing voor dit probleem? Ik wil namelijk net zoals de anderen gewoon op akina kunnen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb nu dus Akina mod v3 beta geinstalleerd. he werkt prima in single player maar in sa-mp (san andreas multiplayer) werkt het niet. het verschijnt gewoon niet. Maar het verschijnt wel voor anderen als ze het hebben! Weet hier iemand een oplossing voor?

Greetz,

Teraku

>>> Door GTA-Sheep: Beide Akina topics samengevoegd tot 1<<<

Bewerkt: door GTA-Sheep
Geplaatst:

Oh. Dat wist ik niet maar hoe komt het dan dat anderen akina wel zien maar ik niet?

Geplaatst:
Oh. Dat wist ik niet maar hoe komt het dan dat anderen akina wel zien maar ik niet?
Geen idee, sowieso support daarvoor kunnen we je hier niet geven ;)
Geplaatst:

Heb niet veel verstand van modding (en al helemaal niet in combinatie met SA:MP) maar uit de omschrijving maak ik inderdaad op dat het hier gaat om een verandering in het spel die niet gewenst is in een multiplayer-omgeving. Bovendien neem ik de reactie van Azer hierover zonder meer als waarheid aan :sigaar:. Topic gesloten.....

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...