Teraku Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Geplaatst: 23 april 2007 Ik heb nu dus akina mod geinstalleerd, alles ging goed in single player maar in sa-mp werk hij niet. maar voor anderen werkt het wel in sa-mp. Weet iemand hiervoor een oplossing voor dit probleem? Ik wil namelijk net zoals de anderen gewoon op akina kunnen.
Teraku Geplaatst: 23 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2007 (bewerkt) Ik heb nu dus Akina mod v3 beta geinstalleerd. he werkt prima in single player maar in sa-mp (san andreas multiplayer) werkt het niet. het verschijnt gewoon niet. Maar het verschijnt wel voor anderen als ze het hebben! Weet hier iemand een oplossing voor? Greetz, Teraku >>> Door GTA-Sheep: Beide Akina topics samengevoegd tot 1<<< Bewerkt: 23 april 2007 door GTA-Sheep
Teraku Geplaatst: 23 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2007 Oh. Dat wist ik niet maar hoe komt het dan dat anderen akina wel zien maar ik niet?
Azer Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Oh. Dat wist ik niet maar hoe komt het dan dat anderen akina wel zien maar ik niet?Geen idee, sowieso support daarvoor kunnen we je hier niet geven
GTA-Sheep Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Heb niet veel verstand van modding (en al helemaal niet in combinatie met SA:MP) maar uit de omschrijving maak ik inderdaad op dat het hier gaat om een verandering in het spel die niet gewenst is in een multiplayer-omgeving. Bovendien neem ik de reactie van Azer hierover zonder meer als waarheid aan . Topic gesloten.....
Recommended Posts