nelly85 Geplaatst: 18 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2004 Ik heb nu MTAVC 0.3r2 gedownload en geinstalleerd. Hoe kan ik nu multiplayen? Moet ik nog andere progjes/instal-files downloaden, moeten ze op een speciale plaats geinstalleerd worden ofzo? wie o wie kan me helpen?!?!?! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 18 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2004 Je moet inderdaad nog een programma downloaden: The All Seeing Eye! Daarna moet je nog een aantal dingen doen/downloaden.. Je moet hier eens een kijkje nemen: http://www.mtavc.com/sbs_nl.php Dit is een heel stappenplan in het Nederlands, volg alle stappen om het goed te kunnen spelen ( the all seeing eye word hier ook wel: ASE genoemd ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nielzz Geplaatst: 26 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2004 misgien een domme vraag maar kan je ook online als je een gedownloade versie van vice city hep :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 27 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2004 misgien een domme vraag maar kan je ook online als je een gedownloade versie van vice city hep :rolleyes: Nee met dat soort versies en ook allemaal mods en cracks werkt MTA niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 19 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2004 misgien een domme vraag maar kan je ook online als je een gedownloade versie van vice city hep :rolleyes: Nee met dat soort versies en ook allemaal mods en cracks werkt MTA niet duzz je moet een legale versie hebben? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 19 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2004 Ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snur Geplaatst: 20 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2004 NEE! ik ken iemand die een gecopieerde versie heeft met een crack en hij kan gewoon mta spelen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 20 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2004 Dat klopt, het kan wel.. Maar dan heb je wel kans op heel veel problemen zoals vast lopen van spel, opnieuw moeten installeren.. Gewoon kopen dus! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 21 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2004 Ja, ik koop alles gewoon! Illegale versies vind ik niet goed! Je kan toch veel mindere dingen doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 21 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2004 NEE! ik ken iemand die een gecopieerde versie heeft met een crack en hij kan gewoon mta spelen! Ja maar dan heeft hij zeker weten wel crashes.... Ik heb nu die legale versie van Vice City en nu kan ik hem spelen zonder crashes... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 22 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2004 Je kunt gebanned worden op mta als je ilegale vice city of gta3 heb! Kijk daardus mee uit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 22 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2004 Dat kan. Ze kunnen je alleen bannen als ze weten dat je de illegale versie hebt. Maar ook door vals te spelen of je niet gedragen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 23 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2004 Jaaah, whahaha.. Dat is soms echt irritant! Als je doodgeschoten word door een cheater, of gekilled word met de propellor van een helicopter, kan ik het niet laten om te gaan schelden! :rolleyes: En tjah, dan word je gebanned.. Maar meestal word je eerst een paar keer gekicked. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.