Jump to content

Wat doe jij met je geld?

Danido

Recommended Posts

Ik zet altijd in op het groene paard. Je verliest inderdaad wel een aantal keer, maar als je wint dan is de Quote ongeveer 1 tegen 12. Hoe meer je verdient, hoe meer je moet inzetten.

Maar zet nooit al je geld in, want dan moet je weer gaan loaden en dan is de lol er af.

Delen op andere websites

Ik ben een savegame aan het maken aan het begin van het spel met politie, brandweer e.d. al gedaan. Gister ook maar gaan gokken. Had een ton. Op het groene paard ingezet (1:12) en gelijk winst. Maar even gaan saven in Jefferson. Toen een miljoen ingezet op groen (weer 1:12) en weer gelijk prijs.

Groen werkte bij mij dus goed!

Maar verder kan je idd. nog niets met dat geld. Als ammu-nation open is hoef je iig. niet zonder wapens te zitten, da's het enige voordeel...

Delen op andere websites

nou ik heb ook zoveel gewonnen met dat gokken, ik heb alle safhouses gekocht maar mijn ammo nation is nog niet open. en ik heb dat k*t probleem waar ie altijd blijft hangen met de missie "Burning Desires" dus heb ik lekker nix aan me geld :angry: :(

Bewerkt: door MonSteR
Delen op andere websites

en je kan armor kopen wel handig tijdens missies

Tijdens de eerste missie's is Ammu-nation nog niet openen en armor ligt vlak bij 's huis: Vanaf z'n huis naar het oosten lopen, in de flood-control naar links en dan onder de 1e brug...

@Danido: eten voordat je Denise thuis brengt helpt niet?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...