Dead-Dodo Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 (bewerkt) heb net de mijn nieuwe signature klaar van Final Fantasy ben er ongeveer 2 uur mee bezig geweest v2: v3: v5: had eerder nog een simpele signature gemaakt van een Mclaren: tips en rates zijn altijd welkom Bewerkt: 25 april 2007 door Dead-Dodo Reageren
Impulse_W Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 De eerste vind ik te donker, en de 2de is te standaard. Maar verder wel leuk gedaan. Reageren
.Djanick Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 je final fantasy is goed gelukt alleen ik vind de sig iets te donker, ook al houd ik daar van je moet nu te goed kijken om het een beetje goed te zien ^^ ik heb er eerder gezegd niet veel op aan te merken, alleen dat hij misschien iets lichter kon 8/10 Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 24 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2007 (bewerkt) ja nu zie ik het ook als ie donker is want heb em snachts gemaakt en dan ist meestal donker op me kamer(op me computer en beeldscherm na dan) zou eens kijken wat ik er aan kan doen:) heb even een v2 geplaatst in de TS Bewerkt: 24 april 2007 door Dead-Dodo Reageren
.Syfes Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Ikzelf vind het niet goed ,maar je kan er altijd iets aan doen doe wat gausian blur 1.9 en lighten en misschien dan gaat het er beter uizien. 4/10 Greetings .Syfes Reageren
Twankala Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 ik vind dit een hele mooie sig, de tweede is beter, behalve dat velle lichtblauwe linksonderin. dat kan je misschien als het eerste sig geven. verder vind ik dat poppetje een beetje raar. maar in totaal een hele mooie signature. 8.5/10 Reageren
Rivel Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Leuke en mooie sig. enkel is je render zo tekeningachtig en je BG + effecten meer abstract! De kleuren passen wel goed samen, totaal dus een 8/10 Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 24 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2007 thnx voor de rates enne er is alweer een v3 van de ff signature Reageren
.Djanick Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 het is jammer dat als je de sign lichter maakt die blauwe effecten te fel worden, misschien kan je een lens flare op je stock gebruiken *alleen dat mannetje dan* dan komt hij beter in beeld en blijven die felle effecten misschien meer achterwege:)* Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 24 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2007 ik snap wat je bedoeld en ga kijken of ik erwat aan kan doen Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 25 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2007 *UPDATE* in de ts Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Mooi, ik vind v3 de beste. Die auto vind ik niet zo heel erg mooi. Ik geef je voor die v3 een 9.5/10! en voor die auto een 7/10! Reageren
profile Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Heel mooi. Goed gedaan. Een 9,5 Mooi gedaan hoor. Maar hoef hem niet Reageren
.Djanick Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Heel mooi.Goed gedaan. Een 9,5 Mooi gedaan hoor. Maar hoef hem niet wie zegt dat je hem mag krijgen " vind de laatste versie tot nu toe iig het mooiste maar er zijn nog wel paar dingen aan te doen nu is bijv de stock een beetje onscherp geworden, misschien kan je dat deel sharpen, layer --> sharpen --> sharpen en dan edit --> fade sharpen *box* darken, 70% opacity Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 26 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2007 ik heb die stock expres onscherp gemaakt en persoontje(tjah hoe moet ik hem noemen? ) nog iets scherper gemaakt zodat hij er iets meer uit komt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.