Jump to content

Weet iemand waar ik 3dsmax 8 kan downloaden?

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey,

Weet iemand misschien waar je 3dsmax 8 kan downloaden??

Ik heb al gegoogled maar daar komt alleen versie 9 uit... :cry:

Als je het weet, post hier dan!

Van J.V 8)

Geplaatst:

Ik snap waarom je versie 8 wilt, want in versie 9 werken KAM's scripts namelijk niet. Helaas heb ik 3DS Max 8 ook niet kunnen vinden, maar op mijn PC heb ik nog wel een installer staan voor 3DS Max 7. Ik upload hem wel als je dat wil. :)

Geplaatst:
Ik snap waarom je versie 8 wilt, want in versie 9 werken KAM's scripts namelijk niet. Helaas heb ik 3DS Max 8 ook niet kunnen vinden, maar op mijn PC heb ik nog wel een installer staan voor 3DS Max 7. Ik upload hem wel als je dat wil. :)

Uploaden hoeft niet hoor, maar bedankt dat je het wilde doen.

Maar zelf werk ik met 3dsmax 7 maar omdat versie 8 wat

meer mogelijkheden heeft zou ik die graag willen gebruiken.

Van J.V 8)

Geplaatst:

ik heb zelf ook 3ds 9 en ik zou wel graag 7 willen hebben. mischien wil je hem voor mij upladne ??

als iemand een installer van 8 heeft heb ik dat liefer. maar heleaas is die nergens te vinden.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb de link verwijderd omdat ik anders de regels overtreedt. ^_^

Bewerkt: door Johannes47
Geplaatst:

ha bedankt man. dit is een stuk makelijker met het ingame setten van een model.

Geplaatst:

hey, heb zelf ook eens even op google gezocht, waarbij ik deze link vondt (ik weet niet, of het deze wel is, maar het leek mij er toch naar.) 3DS MAX 8.0 ?

zo ja, dan heb ik hier een link voor de download :

link naar de pagina

ken het programma zelf niet eens, dus hoop wel dat ik juist zit :$ :engel:

hey, heb zelf ook eens even op google gezocht, waarbij ik deze link vondt (ik weet niet, of het deze wel is, maar het leek mij er toch naar.) 3DS MAX 8.0 ?

Bedankt voor de moeite om hem te zoeken, maar het is

niet de juiste link, als ik op de download-knop druk kom

ik op de site waar ik al eerder ben geweest. :{

Van J.V 8)

link naar de pagina

Van J.V 8)

oeis,sorry :$ mijn excuses :$ :Y nu, ik ken dat programma ook niet echt, maar wilde toch even proberen te helpen.. jammer dat het niet de juiste is, vergeef het mij aub. ik zal nog eens goed rondkijken, misschien vindt ik wel het juiste. of anders iemand vragen het naar je door te sturen (programma). als dat wel lukt ^^

EDIT : misschien is deze link wel iets, heb een hele site van downloads gevonden van 3ds max 8.0 en andere ervan..

klik hier voor overzicht

Bewerkt: door raw-rapture

Van J.V 8)

oeis,sorry :$ mijn excuses :$ :Y nu, ik ken dat programma ook niet echt, maar wilde toch even proberen te helpen.. jammer dat het niet de juiste is, vergeef het mij aub. ik zal nog eens goed rondkijken, misschien vindt ik wel het juiste. of anders iemand vragen het naar je door te sturen (programma). als dat wel lukt ^^

EDIT : misschien is deze link wel iets, heb een hele site van downloads gevonden van 3ds max 8.0 en andere ervan..

klik hier voor overzicht

Jammer, het is hem niet, maar toch bedankt.

Enne, het geeft niks dat je link de verkeerde was 0_0

Van J.V 8)

Geplaatst:

Slim bezig zijn jullie. Ik raad jullie aan de links te verwijderen en wachten totdat topic op slot gaat. Warez zijn verboden op dit forum.

>>> Door Matiscus: Inderdaad Jarno, heb ik verder niks meer aan toe te voegen. Topic gesloten. Lees allemaal maar eens de forum regels. ;)<<<

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...