Jump to content

kogelvrije sabre turbo


lamborghini2006

Recommended Posts

dit staat gewoon op wikigta, dus ik heb 'm ff gekopierd. Maar hier is ook nog de link

Alsjeblieft :tu:

Of deze echt kogelvrij is, is te betwijfelen, maar het wordt door velen wel beweerd. Het voertuig is echter erg moeilijk te kidnappen, omdat de missie waarin het gebeuren moet, The Driver, wordt gezien als moeilijkste van GTA Vice City, als het niet uit de hele GTA Serie is. De truc is echter om hem aan het einde van de race op te wachten. Als je dan niks doet, zal Hillary ineens verdwenen zijn en de auto uitlopen tot de muur waar hij tegenaan knalt. De auto zit dan op slot, en kan gewoon kapot. Wacht je hem echter op, schiet je hem dan uit de auto, zal de missie falen, de deur zit dan echter open, als je de auto nu pak, kan hij echter nog gewoon kapot. De truc om hem te krijgen is door een blokkade te maken vóór de finish, hem dan uit z'n auto te schieten, omdat wanneer Hillary doodgaat, je deze melding altijd pas aan het einde van de missie krijgt. En de auto is alleen tijdens de missie kogelvrij. Het is dus handig om een blokkade voor de finish te maken, hem dan dood te schieten, en de auto dan te pakken, volgens velen is de auto dan wel kogelvrij.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

O ik jat altijd gewoon de bulletproof Admiral van Diaz in de missie Guardian Angels. Veel makkkelijker en je kan 'em al veel eerder voor moeilijke missies gebruiken. :tu:

Ja maar de sabre turbo kan wel veel sneller en het is leuk om bulletproof cars te verzamelen.

Link to comment
Delen op andere websites

hij is alleen tijdens de missie kogelvrij

dat heb ik ervaren door hem klem te rijden en dan te beschieten met de m4

als je hem steelt heb je wel een sabre tubro maar niet bulletproof

spijtig maar ja wat doe je eraan he?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ie na de missie helemaal gewoon wordt.

Ik heb het zelf ook een aantal keren geprobeert en het was een gewone auto.

mischien werkt het met cheats maar dan haal je de 100% niet meer.

Mogelijke manieren

1 Snipe Hilary eruit bij de finishen duw hem naar je garage

2 Rij de wagen klem en schiet hillary eruit en rij hem naar je garage

3 Laat de missie falen en duw dan de auto naar je garage werkte niet)

4 gebruik de blowup all cars cheat en duw het wrak in je garage

Bewerkt: door PIERRO P
Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...
Gebruik lithjoe ultimate trainer. daar zit een garage editor in waarmee je kan kiezen welke auto in welke kleur en of die 'Bulletproof' en Fireproof en al dat soort zooi :tu:
Denk je echt dat deze bump erg zinvol is..? Het gaat hem om de Sabre Turbo een missie die hij waarschijnlijk zonder Cheats wil te pakken krijgen.

Ik speel op de PS2, geen idee of de PC misschien is aangepast, maar hij is gewoon kogelvrij als je hem te pakken krijgt voordat er iemand finisht. Ik heb hem vanaf ongeveer de Malibu Club helemaal naar Shunshine Auto's gereden waarbij de missie al op Starfish Island al ergens faalde. En hij staat nu nog steeds in de garage van Shunshine Auto's, kogelvrij en wel.. Voor de ongelovige: http://www.gtaforum.nl/index.php?automodule=downloads&showfile=189[/b]"]http://www.gtaforum.nl/index.php?automodule=downloads&showfile=189

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Dit vertelde ASPHALT op eerste kerstdag.

De onverwoestbare Sabre Turbo kan ook zeker, maar volgensmij alleen op de PlayStation 2 versie. Daar is het mij althans gelukt. Het enige wat je moet doen is Hillary uit zijn wagen schieten en, ookal faalt de missie, heb je hem. Ik heb zelf met een Coach (van tevoren er neerzetten) het kleine bruggetje bij de Well Stacked Pizza en Co. geblokkeerd. Als je de missie start draai je om en pakt de Cop Bribe erin de buurt en parkeert je Sentinel naast de Coach. Spring op de Sentinel en wacht op Hillary. Hij zal zich in de Coach boren als je geluk hebt. Open het vuur op, voor jouw gezien, het rechter raam en met wat geluk valt hij eruit. Nu nog de Sabre naar een van je garages brengen.

Dus, waarschijnlijk alleen op de PS-2 te halen. Of het ook op de PC het geval is weet ik niet. Mij is het nooit gelukt, ik heb Hillary er wel een paar keer uitgeschoten, maar het mocht toen weinig baten. Ik ben wel heel erg benieuwd of er wel een manier is voor op de PC.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...