lamborghini2006 Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2007 dag iedereen. ik vroeg me af of Sabre Turbo in missie "the driver" nou echt kogel vrij is. zo ja, hoe kun je dan het beste die auto te pakken krijgen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2007 (bewerkt) dit staat gewoon op wikigta, dus ik heb 'm ff gekopierd. Maar hier is ook nog de link Alsjeblieft Of deze echt kogelvrij is, is te betwijfelen, maar het wordt door velen wel beweerd. Het voertuig is echter erg moeilijk te kidnappen, omdat de missie waarin het gebeuren moet, The Driver, wordt gezien als moeilijkste van GTA Vice City, als het niet uit de hele GTA Serie is. De truc is echter om hem aan het einde van de race op te wachten. Als je dan niks doet, zal Hillary ineens verdwenen zijn en de auto uitlopen tot de muur waar hij tegenaan knalt. De auto zit dan op slot, en kan gewoon kapot. Wacht je hem echter op, schiet je hem dan uit de auto, zal de missie falen, de deur zit dan echter open, als je de auto nu pak, kan hij echter nog gewoon kapot. De truc om hem te krijgen is door een blokkade te maken vóór de finish, hem dan uit z'n auto te schieten, omdat wanneer Hillary doodgaat, je deze melding altijd pas aan het einde van de missie krijgt. En de auto is alleen tijdens de missie kogelvrij. Het is dus handig om een blokkade voor de finish te maken, hem dan dood te schieten, en de auto dan te pakken, volgens velen is de auto dan wel kogelvrij. Bewerkt: 24 april 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2007 O ik jat altijd gewoon de bulletproof Admiral van Diaz in de missie Guardian Angels. Veel makkkelijker en je kan 'em al veel eerder voor moeilijke missies gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2007 O ik jat altijd gewoon de bulletproof Admiral van Diaz in de missie Guardian Angels. Veel makkkelijker en je kan 'em al veel eerder voor moeilijke missies gebruiken. Ja maar de sabre turbo kan wel veel sneller en het is leuk om bulletproof cars te verzamelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2007 Ik heb zoveel manieren geprobeerd om hem te pakken. het is ook 5x gelukt. maar hij is nooit Bulletproof Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice-T Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2007 hij is alleen tijdens de missie kogelvrij dat heb ik ervaren door hem klem te rijden en dan te beschieten met de m4 als je hem steelt heb je wel een sabre tubro maar niet bulletproof spijtig maar ja wat doe je eraan he? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2007 (bewerkt) Ik denk dat ie na de missie helemaal gewoon wordt. Ik heb het zelf ook een aantal keren geprobeert en het was een gewone auto. mischien werkt het met cheats maar dan haal je de 100% niet meer. Mogelijke manieren 1 Snipe Hilary eruit bij de finishen duw hem naar je garage 2 Rij de wagen klem en schiet hillary eruit en rij hem naar je garage 3 Laat de missie falen en duw dan de auto naar je garage werkte niet) 4 gebruik de blowup all cars cheat en duw het wrak in je garage Bewerkt: 27 april 2007 door PIERRO P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2007 Gebruik lithjoe ultimate trainer. daar zit een garage editor in waarmee je kan kiezen welke auto in welke kleur en of die 'Bulletproof' en Fireproof en al dat soort zooi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2007 (bewerkt) Gebruik lithjoe ultimate trainer. daar zit een garage editor in waarmee je kan kiezen welke auto in welke kleur en of die 'Bulletproof' en Fireproof en al dat soort zooi Denk je echt dat deze bump erg zinvol is..? Het gaat hem om de Sabre Turbo een missie die hij waarschijnlijk zonder Cheats wil te pakken krijgen. Ik speel op de PS2, geen idee of de PC misschien is aangepast, maar hij is gewoon kogelvrij als je hem te pakken krijgt voordat er iemand finisht. Ik heb hem vanaf ongeveer de Malibu Club helemaal naar Shunshine Auto's gereden waarbij de missie al op Starfish Island al ergens faalde. En hij staat nu nog steeds in de garage van Shunshine Auto's, kogelvrij en wel.. Voor de ongelovige: http://www.gtaforum.nl/index.php?automodule=downloads&showfile=189[/b]"]http://www.gtaforum.nl/index.php?automodule=downloads&showfile=189 Bewerkt: 30 december 2007 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2007 volgens mij kun je die sabre turbo gewoon met een code krijgen maar dan niet bulletfree de code is voor pc:gettherefast ( get there fast/kom er snel ) ik heb hem op pc, nog nooit meegemaakt dat hij kogelvrij is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2007 ik heb m 1 keer te pakken gekregen en toen wastie volgens mij kgelvrij totdat ik m in m'n garage hat gezed en had gesaved daarna watie wgh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2007 Dit vertelde ASPHALT op eerste kerstdag. De onverwoestbare Sabre Turbo kan ook zeker, maar volgensmij alleen op de PlayStation 2 versie. Daar is het mij althans gelukt. Het enige wat je moet doen is Hillary uit zijn wagen schieten en, ookal faalt de missie, heb je hem. Ik heb zelf met een Coach (van tevoren er neerzetten) het kleine bruggetje bij de Well Stacked Pizza en Co. geblokkeerd. Als je de missie start draai je om en pakt de Cop Bribe erin de buurt en parkeert je Sentinel naast de Coach. Spring op de Sentinel en wacht op Hillary. Hij zal zich in de Coach boren als je geluk hebt. Open het vuur op, voor jouw gezien, het rechter raam en met wat geluk valt hij eruit. Nu nog de Sabre naar een van je garages brengen. Dus, waarschijnlijk alleen op de PS-2 te halen. Of het ook op de PC het geval is weet ik niet. Mij is het nooit gelukt, ik heb Hillary er wel een paar keer uitgeschoten, maar het mocht toen weinig baten. Ik ben wel heel erg benieuwd of er wel een manier is voor op de PC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.