Naar aanleiding van de GTA IV preview in Game Informer waar we eerder over schreven, heeft de website van Game Informer voor leden een mogelijkheid geboden om vragen te stellen aan de redacteur, die de GTA IV demo gespeeld heeft voor die preview. Een samenvatting van deze vragen zijn (in het engels) te vinden op http://www.gtanet.com/news/.
Voor de mensen die het Engels niet machtig zijn, hebben we de belangrijkste punten in het Nederlands op een rijtje gezet:
Er zijn dan wel geen vliegtuigen in het spel, toch is vliegen een groot deel van het spel. Een van de mogelijkheden hiertoe zijn helikopters.
Niko klimt eenvoudig bovenop een telefoonpaal om een mooi uitzicht te hebben over Liberty City. Je kon goed zien dat hij zijn gewicht verlegde van de ene kant naar de andere kant toen hij klom, alsof hij er erg getraind in is.
Niko praat in de demo niet met voetgangers. De voetgangers zelf echter praten wel veel.
De stad voelt realistischer aan, alsof je echt in New York City bent.
De graphics van de demo waren beter als die in de trailer. Dit betekent dat Rockstar de graphics nog aan het verbeteren is. Het is verbazend hoe goed het nu al lijkt.
Een nieuw element is het inslaan van de zijruit van auto inslaan zodat je er in kan, met prachtige animaties.
De enige auto die in de demo zat was een onbekende rode auto, die de gaten en verschillen in het wegdek goed aankon.
De camera staat meer zoals "Midnight Club": dichterbij, wat ervoor zorgt dat de speler de gedetailleerde auto goed kan zien en lager, waardoor de speler meer van de hoogte van de stad kan zien.
De demo had geen loadscreens, ook niet bij het binnengaan van twee interieurs op verschillende punten van de map.
Net als San Andreas zal ook GTA IV vriendinnen van de speler bevatten.
De graphics voor de telefoon waren nog niet voltooid, dus gedetailleerde informatie is er niet , maar hij leek eenvoudig en makkelijk te gebruiken. Het leek erg op een normale mobiele telefoon.
De grafische weergave is één van de beste ooit gezien. Voor zover je kon zien doken er niet ineens gebouwen, auto's, lantaarnpalen of voetgangers op. De framerate is ongelooflijk vlot en het licht kon niet veel beter.
De lengte van het spel is vergelijkbaar met de lengte van andere GTA spellen, maar ze weten het niet precies omdat het spel nog verder ontwikkeld moet worden. Je kunt je met dit spel dus nog zeker honderden uren vermaken. De mysterieuze online mogelijkheid is ook nog een manier om je mee zoet te houden.
Merk op dat de redacteur van Game Informer alleen een korte demo van ongeveer 15 minuten heeft gespeeld. Het kan zijn dat sommige dingen dus in het uiteindelijke spel toch anders zijn.
Voor discussie en geruchten over GTAIV kan je tevens in onze GTA4 forum sectie kijken of in onze WikiGTA Grand Theft Auto Walkthrough.
Naar aanleiding van de GTA IV preview in Game Informer waar we eerder over schreven, heeft de website van Game Informer voor leden een mogelijkheid geboden om vragen te stellen aan de redacteur, die de GTA IV demo gespeeld heeft voor die preview. Een samenvatting van deze vragen zijn (in het engels) te vinden op http://www.gtanet.com/news/.
Voor de mensen die het Engels niet machtig zijn, hebben we de belangrijkste punten in het Nederlands op een rijtje gezet:
Merk op dat de redacteur van Game Informer alleen een korte demo van ongeveer 15 minuten heeft gespeeld. Het kan zijn dat sommige dingen dus in het uiteindelijke spel toch anders zijn.
Voor discussie en geruchten over GTAIV kan je tevens in onze GTA4 forum sectie kijken of in onze WikiGTA Grand Theft Auto Walkthrough.
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites