Jump to content
PatrickW

Meer GTA4 informatie van Game Informer redacteur!


Naar aanleiding van de GTA IV preview in Game Informer waar we eerder over schreven, heeft de website van Game Informer voor leden een mogelijkheid geboden om vragen te stellen aan de redacteur, die de GTA IV demo gespeeld heeft voor die preview. Een samenvatting van deze vragen zijn (in het engels) te vinden op http://www.gtanet.com/news/.

Voor de mensen die het Engels niet machtig zijn, hebben we de belangrijkste punten in het Nederlands op een rijtje gezet:

  • Er zijn dan wel geen vliegtuigen in het spel, toch is vliegen een groot deel van het spel. Een van de mogelijkheden hiertoe zijn helikopters.
  • Niko klimt eenvoudig bovenop een telefoonpaal om een mooi uitzicht te hebben over Liberty City. Je kon goed zien dat hij zijn gewicht verlegde van de ene kant naar de andere kant toen hij klom, alsof hij er erg getraind in is.
  • Niko praat in de demo niet met voetgangers. De voetgangers zelf echter praten wel veel.
  • De stad voelt realistischer aan, alsof je echt in New York City bent.
  • De graphics van de demo waren beter als die in de trailer. Dit betekent dat Rockstar de graphics nog aan het verbeteren is. Het is verbazend hoe goed het nu al lijkt.
  • Een nieuw element is het inslaan van de zijruit van auto inslaan zodat je er in kan, met prachtige animaties.
  • De enige auto die in de demo zat was een onbekende rode auto, die de gaten en verschillen in het wegdek goed aankon.
  • De camera staat meer zoals "Midnight Club": dichterbij, wat ervoor zorgt dat de speler de gedetailleerde auto goed kan zien en lager, waardoor de speler meer van de hoogte van de stad kan zien.
  • De demo had geen loadscreens, ook niet bij het binnengaan van twee interieurs op verschillende punten van de map.
  • Net als San Andreas zal ook GTA IV vriendinnen van de speler bevatten.
  • De graphics voor de telefoon waren nog niet voltooid, dus gedetailleerde informatie is er niet , maar hij leek eenvoudig en makkelijk te gebruiken. Het leek erg op een normale mobiele telefoon.
  • De grafische weergave is één van de beste ooit gezien. Voor zover je kon zien doken er niet ineens gebouwen, auto's, lantaarnpalen of voetgangers op. De framerate is ongelooflijk vlot en het licht kon niet veel beter.
  • De lengte van het spel is vergelijkbaar met de lengte van andere GTA spellen, maar ze weten het niet precies omdat het spel nog verder ontwikkeld moet worden. Je kunt je met dit spel dus nog zeker honderden uren vermaken. De mysterieuze online mogelijkheid is ook nog een manier om je mee zoet te houden.

Merk op dat de redacteur van Game Informer alleen een korte demo van ongeveer 15 minuten heeft gespeeld. Het kan zijn dat sommige dingen dus in het uiteindelijke spel toch anders zijn.

Voor discussie en geruchten over GTAIV kan je tevens in onze GTA4 forum sectie kijken of in onze WikiGTA Grand Theft Auto Walkthrough.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Allemaal goed nieuws, het gaat steeds beter klinken voor GTA IV.

Ben wel benieuwd naar dat paalklimmen, leuk voor parcours missies. Als er in het uiteindelijke spel inderdaad geen laadschermen en pop-ups meer zijn zou het helemaal fantastisch zijn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

thanks voor deze informatie

en leuk dat er wel helicopters inzullen zitten

en van het ruitje in tikken lijkt me cool

dit betekent mischien ook datje moet sleutelen om

de auto aan de praat tekrijgen??

kan echt niet wachten tot het spel uit komt

in me msn naam telt de datum en tijd ook automaties af

tot het zover is .. met andere woorden gta verslaaft :bonk::eten:

Bewerkt: door bigship

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat klinkt allemaal goed. Gelukkig dat je op de een of andere manier toch kan vliegen, een beetje als Vice City. Na dit nieuws kan ik zeker niet wachten en Rockstar heeft zo te horen een grote stap voorwaarts gemaakt :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Oh dit is wel even beter om te lezen. Ik was al teleurgesteld omdat er geen vliegtuigen in zaten, maar dit maakt alles goed. Het wordt echt een topgame denk ik.

>>> Door PatrickW: offtopic verwijderd<<<

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Klinkt vet! Ik ben blij dat er toch helicopters in zitten. :D Hoe mooi moeten de graphics dan wel niet worden! :puh: Ik vind het wel jammer dat je weer moet/kan daten. Ik had liever iets anders gezien! Maarja voor de rest klink het echt vet! :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

GTAIV wordt echt vet! Een grote gedetaileerde stad (die hopelijk een beetje meer leeft dan bijv de steden van sa), waar veel te doen valt. Niet verplicht om missies te doen (en nog veel meer!) Laadtijden zijn niet erg, zolang het maar kort blijft. En wat moet je met vliegtuigen als je toch binnen de gemenntegrenzen blijft?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zeer vet! Zo'n ruitje intikken heb ik altijd al gewild in GTA, maakt het meteen een stuk realistischer. En dan het klimmen... Ook zeer vet! Ik hoop dat er nog meer positieve dingen over GTA 4 komen. Kan nu al niet meer wachten :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...