Jump to content
PatrickW

Meer GTA4 informatie van Game Informer redacteur!


Naar aanleiding van de GTA IV preview in Game Informer waar we eerder over schreven, heeft de website van Game Informer voor leden een mogelijkheid geboden om vragen te stellen aan de redacteur, die de GTA IV demo gespeeld heeft voor die preview. Een samenvatting van deze vragen zijn (in het engels) te vinden op http://www.gtanet.com/news/.

Voor de mensen die het Engels niet machtig zijn, hebben we de belangrijkste punten in het Nederlands op een rijtje gezet:

  • Er zijn dan wel geen vliegtuigen in het spel, toch is vliegen een groot deel van het spel. Een van de mogelijkheden hiertoe zijn helikopters.
  • Niko klimt eenvoudig bovenop een telefoonpaal om een mooi uitzicht te hebben over Liberty City. Je kon goed zien dat hij zijn gewicht verlegde van de ene kant naar de andere kant toen hij klom, alsof hij er erg getraind in is.
  • Niko praat in de demo niet met voetgangers. De voetgangers zelf echter praten wel veel.
  • De stad voelt realistischer aan, alsof je echt in New York City bent.
  • De graphics van de demo waren beter als die in de trailer. Dit betekent dat Rockstar de graphics nog aan het verbeteren is. Het is verbazend hoe goed het nu al lijkt.
  • Een nieuw element is het inslaan van de zijruit van auto inslaan zodat je er in kan, met prachtige animaties.
  • De enige auto die in de demo zat was een onbekende rode auto, die de gaten en verschillen in het wegdek goed aankon.
  • De camera staat meer zoals "Midnight Club": dichterbij, wat ervoor zorgt dat de speler de gedetailleerde auto goed kan zien en lager, waardoor de speler meer van de hoogte van de stad kan zien.
  • De demo had geen loadscreens, ook niet bij het binnengaan van twee interieurs op verschillende punten van de map.
  • Net als San Andreas zal ook GTA IV vriendinnen van de speler bevatten.
  • De graphics voor de telefoon waren nog niet voltooid, dus gedetailleerde informatie is er niet , maar hij leek eenvoudig en makkelijk te gebruiken. Het leek erg op een normale mobiele telefoon.
  • De grafische weergave is één van de beste ooit gezien. Voor zover je kon zien doken er niet ineens gebouwen, auto's, lantaarnpalen of voetgangers op. De framerate is ongelooflijk vlot en het licht kon niet veel beter.
  • De lengte van het spel is vergelijkbaar met de lengte van andere GTA spellen, maar ze weten het niet precies omdat het spel nog verder ontwikkeld moet worden. Je kunt je met dit spel dus nog zeker honderden uren vermaken. De mysterieuze online mogelijkheid is ook nog een manier om je mee zoet te houden.

Merk op dat de redacteur van Game Informer alleen een korte demo van ongeveer 15 minuten heeft gespeeld. Het kan zijn dat sommige dingen dus in het uiteindelijke spel toch anders zijn.

Voor discussie en geruchten over GTAIV kan je tevens in onze GTA4 forum sectie kijken of in onze WikiGTA Grand Theft Auto Walkthrough.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Vette info. :bier: Als tie uit komt ga ik hem gelijk op die dag op de Xbox 360 kopen. :dans: Helikopters das vet en vriendinnen. :klap: Bij Gamekings zag je dat toch ook? Heeft iemand een link naar een filmpje daarvan?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mooi nieuws :)

Gelukkig nog Helikopters, maar ik heb nog niet de Gta Sfeer te pakken.

Weer vriendinnen :cab: hopelijk maken ze dat ook wat leuker, inplaats van 'Je moet 50% muscle hebben etc'

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat ik allemaal nu hoor.....

Het wordt echt G-E-W-E-L-D-I-G-E-R!

Ik kan echt niet meer wachten!!!!

Eigenlijk zit ik om de spanning te doden "The Godfather" op de 360 aan het doen...

Dat is toch een soort GTA? :clown::clown:

Anywayzzzz, ik ben blij te horen dat het een "levendige" stad gaat worden want in SA leek iedereen wel dood :duh: .

En je moet meer kunnen praten tegen voetgangers :clown:

O Ja! Dat rare smalle gebouw in de trailer.... Die is er ook in "The Godfather"!!!!

Bewerkt: door Grove-Member

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik kan echt al niet meer wachten op GTA IV!

Ik was een tijdje GTA IV niet meer zo aan het volgen, maar nu ik nog eens kijk zie ik dat er al veel dingen bij gekomen zijn die ik nog niet wist!

Echt het ziet er fantastish uit! Maar als we niet in vliegtuigen kunnen vliegen, waarom is er dan een vliegveld, volgens mij kunnen we wel in een Dodo of Skimmer of vliegen hoor!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

:) ik kan niet wachten op de pc versie ze zeggen ook dat rockstar nog steeds de grapigs aan het verbeteren is :tu:

en dat de pc versie mooier mag worden dan de ps3 en de xbox 360 versie :*D

>>> Door PatrickW: Compleet off-topic plaatje verwijderd<<<

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jammer dat er dan geen old-school Dodo's en Skimmers in zitten..

Verder kijk ik echt enórm uit op deze game. Stiekem hoop ik dat de graphics op de Ps3 beter zijn dan de Xbox360.[/font] Alleen al de mogelijkheid dat je zóveel nieuwe moves kunt doen. Dit zal waarschijnlijk van grote invloed zijn op de rest van de gameplay, als je alleen al denkt aan achtervolgings-missies, iets dergelijks als die missie (de naam weet ik niet meer precies) dat je met Big Smoke ruzie krijgt met een paar Aztecs (ofzo :engel: ) en hem daarna in een soort freerun-achtervolging te pakken moet krijgen.

Verder vind ik het een pluspunt dat de voertuigen zó goed op de wereld zijn aangepast. Alleen dat er véél meer generic objects (such as vuilnisbakken, metalen platen die op de weg liggen, bomen, rondslingerende kranten etc.) zijn, wat ook in de trailer al te zien was, denk aan de dooie vissen (??), de boei, de haven-scène aan het eind van de trailer, de zooi die op straat ligt en ga zo nog maar even door..

Weuw, dit gaat echt een keerpunt worden voor de Gta-franchise!!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mij maakt het eigelijk HELEMAAL niet uit of er laadtijden zijn bij het binnengaan van een gebouw :D

Het is natuurlijk wel mooier :duh:

Bij "The Godfather" Had je ook geen last van laadtijden en het was een mooi spel :D

Die gaten in het wegdek en verschillen maken het NOG cooler :D

Excuses voor deze min of meer dubbelpost.

Maar nu lees ik alles wat meer geduldiger!

Bewerkt: door Grove-Member

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind GTA IV nog niks bij de game Crysis die is echt veel mooier maar ik kijk ook uit naar gta iv

Hier ben ik het cker mee eens. Het is wel een heel ander spel dan GTA IV maar het ziet er ontzettend mooi uit. Voor mensen die Crysis nog niet gezien hebben hier een filmpje :

. :bier:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

waaaaat :?:?:?:? kleiner dan sanandreas :?:?:? nee dat meen je niet :?:?

ik vond het heerlijk om over de snelweg door de woestijn en platteland en de bergen heen te scheuren :cry::cry:

en geen vliegtuigen :cry::cry::cry:

nouw dfan moet het maar :cry:

:*D ik hoop dat gta 4 het beste maar dan ook het beste gta word aller tyijden en dat die meer mag bevatten dan de vorige verwachtingen die ik toen had van sananadres bij het zien van de rievieuw :*D:*D8)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Maakt het veel uit of het groter óf kleiner is dan SA? SA was voor mij net ietsje te groot, dus GTA IV zal zeker op maat zijn :eten: Alleen jammer dat ie niet op de PSP uitkomt :cry: Je kunt toch moeilijk een console aanschaffen (die al zoveel geld kost) om 1 spel te kunnen spelen. :N Geen GTA IV voor mij (voorlopig).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Maakt het veel uit of het groter óf kleiner is dan SA? SA was voor mij net ietsje te groot, dus GTA IV zal zeker op maat zijn :eten: Alleen jammer dat ie niet op de PSP uitkomt :cry: Je kunt toch moeilijk een console aanschaffen (die al zoveel geld kost) om 1 spel te kunnen spelen. :N Geen GTA IV voor mij (voorlopig).

hij komt geloof ik ook uit op de PC

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Maakt het veel uit of het groter óf kleiner is dan SA? SA was voor mij net ietsje te groot, dus GTA IV zal zeker op maat zijn :eten: Alleen jammer dat ie niet op de PSP uitkomt :cry: Je kunt toch moeilijk een console aanschaffen (die al zoveel geld kost) om 1 spel te kunnen spelen. :N Geen GTA IV voor mij (voorlopig).

hij komt geloof ik ook uit op de PC

niets bekend over hoor, is dat wel zo mail me dan(email=johanherbers_5 (at) hotmail DOT com)

en idd wel jammer van de landschappen die verdwijnen en de vliegtuigen, en het is idd ook zonde dat het alleen voor xbox en ps3 is want xbox is slecht en ps3 is duur, hoop dat ie uitkomt op pc(de kans dat hij op pc komt is als je mij vraagt 99,5%, of voor psp)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...