bobafett666 Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Hello, I know this has been asked before, and I DID read the answer, but photo-op 33 does really NOT appear for me. I've played the game once on the original x-box and then I found all the photo-opp's. Now I have an x-box360 and I'm trying to play san andreas on it. But photo-op 33 I cannot find. I've been there a hundred times, spend lots and lots of time, but I just can't find it. In my desperation I think I just photographed ALL of the sky above that mall!! Is it possible that there's a bug or something and that photo-oppportunity 33 simply is not there on X-boX 360??? If anyone can really help me with this problem PLEAAASSEE!!! San Andreas is my most favorite game and I want to play for 100% on my 360!! Tanx! Reageren
bobafett666 Geplaatst: 24 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2007 look then to upper Yes, thats where I've been. For hours! Should it be above that tree or something? I'll try again, but not much hope. I really think its not there for 360. Although that seems absurd. I'll post if I have any succes. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 You can't photograph him from a low level, so you have to go upon the highway for example, because it is very high. If you don't see him, it could be a bug, so you have to shoot the picture. Maybe he is there, but you don't see him. On the screens of WikiGTA above (SWYV's post), you see where it has to be. Are you really sure, this is the one you haven't taken? Look at the map again (and the pictures), so you are sure about it. Maybe go and shoot every photo opportunity again, perhaps it is an other you are missing. Keep in mind this is a Dutch forum, so you have to speak Dutch... (When you have a question, you can PM me and I will translate it into Dutch before you post it here!) Reageren
bobafett666 Geplaatst: 24 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2007 O sorry, ik sprak juist engels omdat ik dacht dat dat moest, heh heh heh. Ja, ik ben er zeker van dat 33 ontbreekt, heb heel systematisch gewerkt. Ik ga er zo nog eens heen, met jullie adviezen, en me nog eens een ongeluk fotograferen. Zal het ook zeker vanaf de snelweg proberen (heb ik al eens geprobeert, maar ach je weet maar nooit). Ik zal laten weten over mijn succes. Reageren
Big Boss Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Ik had dat probleem ook. Die Photo Opp zit boven de middelste toren, maar als je er met je camera op inzoomt, zie je hem niet. Je moet gewoon een foto nemen, en dan komt er wel op je scherm Photo Opp 33 out of 50 en dan heb je hem wel! Ik vertaal het straks wel, moet nu terug naar school! >>> Door Dutchy3010: Dit is al gezegd in dit topic, Big Boss.<<< Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Halen jullie er geen 2 door elkaar heen? Photo nummer 33 is degene die boven de glazen overkapping van het lage gebouw zit (dus fotograferen met je gezicht richting de snelweg en gewoon staand op de grond met je rug naar het "zwembad") en Photo 32 is die lastige boven de 2e toren van rechts. Die laatste kán overigens vanaf de grond genomen worden, alleen zie je dan het icoontje niet. Wil je hem zien dan kun je het beste op de snelweg gaan staan en helemaal inzoomen op toren nummer 2. Ik snap er trouwens helemaal niets van dat 33 niet lukt bij de topicstarter. Heb ze allemaal zondag toevallig nog gedaan maar hij is echt super makkelijk te nemen.....vrees toch dat hij een andere niet heeft. Maar welk? Is dat door ons na te kijken met een X-Box?? Reageren
bobafett666 Geplaatst: 24 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Lieve vrienden. Ja, het gaat ECHT om nummer 33. Niet die boven de torens (32), maar die boven het winkelcentrum aan de overkant, die boven het glazen dak zou moeten zitten. Omdat ik er op mn gewone xbox ook geen probleem mee had, vraag ik me dus af of er een bug of zo zit op de 360. Want op mn 360 kan ik hem echt niet vinden en ik heb ook al lukraak de lucht staan fotograveren. De HELE lucht denk ik. Heel frustrerend. Ik zit nu aan de lekkere koffie en ga het daarna nog eens proberen en daarna zal ik bericht geven in dit forum. Alvast bedankt jongens!! (en/of meisjes) Ja, nu heb ik m opeens gevonden. Dat is absurd want ik heb dat gebied al meerdere keren doorgewroet en onderzocht, de hele lucht gefotografeerd, ik denk dat er iets mis was toch. Nou, bedankt voor jullie Magie, mensen! >>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg de "bewerk"-knop. <<< Reageren
Timus Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Ik heb dit probleem ook op mijn pc. Bij 1 savegame laat hij deze opportunity niet zien, maar bij een andere, die ik via een vriend heb "geleend", doet hij dat wel, ik heb geprobeerd de positie daarmee te bepalen, maar het lukt niet. Ik denk dat er inderdaad een bug ofzo in zit. Reageren
Timus Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Ik heb dit probleem ook op mijn pc. Bij 1 savegame laat hij deze opportunity niet zien, maar bij een andere, die ik via een vriend heb "geleend", doet hij dat wel, ik heb geprobeerd de positie daarmee te bepalen, maar het lukt niet. Ik denk dat er inderdaad een bug ofzo in zit. ik heb via SAMA, San Andreas Mission Analyzer ofzo, gekeken welke ik nog niet gehad had, maar het bleek dat de foto vlakbij de toren eigenlijk 33 was, en ik heb me toen verbeterd, en nu zijn ze alle 50 compleet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.