Jump to content

Gang Territories

Trax

Recommended Posts

Je hebt alle gebieden al? Je vondt het zo leuk dat je nog meer gebieden wilt kunnen veroveren? Je wilt ze ook buiten Los Santos? Dat kan!

Ik leg het even uit:

Pak een vliegtuig (ik nam de Shamal) en vlieg naar het puntje rechtsbovenin de map (rechtsboven LV)

Vlieg dan, een kwartier ( onze tijd ) door. Spring er dan uit, en laat jezelf verdrinken.

Nu kijk je op je kaart, en dan zijn er opeens meer gebieden. Het kan weleens mislukken, probeer het dan nog een keer, en zorg dat je steeds in dezelfde richting blijft rijden.

Ik heb het ook gedaan, maar ik heb niet gesaved. Ik weet dus ook niet of het consequenties kan hebben voor je savegame, dus als je wel saved, dan is dat je eigen risico.

Delen op andere websites

• Reacties 167
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mathiz

12

• Silverwing

7

• Trax

6

• Biohazard1990yakuza

6

Dit was al een tijdje te lezen op andere site's en forum's en het werkt idd echt , ik heb ook niet opgeslagen vind er niks aan , in sf en lv enzo win je alle gebieden al na 1 aanval normaal altijd pas na 3 en heeel LV is maar 1 gebied , en dan heb je lv met van die grove negers , niet cool

Delen op andere websites

Geen zin in :puh:

Alleen maar irritant alles groen :D

ja oke voor "jullie'' is het leuk meer gebieden en meer groen, maar ik zie het toch meer als een extraatje waar ik in iedergeval geen gebruik van zal gaan maken. maar het idee erachter is goed

Delen op andere websites

Ik heb het idd gevonden op Engelse site's.

Alleen de uitleg was soms krom Engels, dus kopieerde het niet rechtstreeks.

Aan de ene kant is het wel handig om in elke stad wat homies erbij te kunnen halen.

Maar aan de andere kant, zo verpest je de 'Los Santos Vibe'

Dáár horen de O'G's, niet op The Strip

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...