Trax Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 Je hebt alle gebieden al? Je vondt het zo leuk dat je nog meer gebieden wilt kunnen veroveren? Je wilt ze ook buiten Los Santos? Dat kan! Ik leg het even uit: Pak een vliegtuig (ik nam de Shamal) en vlieg naar het puntje rechtsbovenin de map (rechtsboven LV) Vlieg dan, een kwartier ( onze tijd ) door. Spring er dan uit, en laat jezelf verdrinken. Nu kijk je op je kaart, en dan zijn er opeens meer gebieden. Het kan weleens mislukken, probeer het dan nog een keer, en zorg dat je steeds in dezelfde richting blijft rijden. Ik heb het ook gedaan, maar ik heb niet gesaved. Ik weet dus ook niet of het consequenties kan hebben voor je savegame, dus als je wel saved, dan is dat je eigen risico. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 ik ga het proberen...want ik wil alles groen :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 hoe heb je dat ontdekt?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danido Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 Ik snap inderdaad niet hoe je op het zotte idee komt. Maar wel leuk als het inderdaad een ander gebied is. Hoe had je willen saven dan? Kan toch alleen bij een save-house? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 Dit was al een tijdje te lezen op andere site's en forum's en het werkt idd echt , ik heb ook niet opgeslagen vind er niks aan , in sf en lv enzo win je alle gebieden al na 1 aanval normaal altijd pas na 3 en heeel LV is maar 1 gebied , en dan heb je lv met van die grove negers , niet cool Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pimp Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 hoe kan je het dan zonder dit trukje?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 Niet , je moet je gewoon ver in de zee laten verdinken , ik deed het met een squalo boot . en na kwartiertje benk er uitgesprongen en laten verdrinken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joker Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 Geen zin in Alleen maar irritant alles groen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 Geen zin in Alleen maar irritant alles groen ja oke voor "jullie'' is het leuk meer gebieden en meer groen, maar ik zie het toch meer als een extraatje waar ik in iedergeval geen gebruik van zal gaan maken. maar het idee erachter is goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 ik heb hem ook niet opgeslagen is zeer irritant Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 3 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 Ik heb het idd gevonden op Engelse site's. Alleen de uitleg was soms krom Engels, dus kopieerde het niet rechtstreeks. Aan de ene kant is het wel handig om in elke stad wat homies erbij te kunnen halen. Maar aan de andere kant, zo verpest je de 'Los Santos Vibe' Dáár horen de O'G's, niet op The Strip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 Nee ik had de missie's van gta sa uitgespeeld en toen kon ik inderdaad in San Fierro gebieden veroveren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pinguin Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 Als ik nu naar los santos ga dan zie ik niet eens meer kleuren op de radar staan hoe kan dit?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zupadomien Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 snap ik ook niet:)maar vind wel tof:):)was zo verwarrend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 Als ik nu naar los santos ga dan zie ik niet eens meer kleuren op de radar staanhoe kan dit?? Dan ben je niet actief met het ''beheren'' van je gang gebieden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.