Jump to content

Gang Territories

Trax

Recommended Posts

Je hebt alle gebieden al? Je vondt het zo leuk dat je nog meer gebieden wilt kunnen veroveren? Je wilt ze ook buiten Los Santos? Dat kan!

Ik leg het even uit:

Pak een vliegtuig (ik nam de Shamal) en vlieg naar het puntje rechtsbovenin de map (rechtsboven LV)

Vlieg dan, een kwartier ( onze tijd ) door. Spring er dan uit, en laat jezelf verdrinken.

Nu kijk je op je kaart, en dan zijn er opeens meer gebieden. Het kan weleens mislukken, probeer het dan nog een keer, en zorg dat je steeds in dezelfde richting blijft rijden.

Ik heb het ook gedaan, maar ik heb niet gesaved. Ik weet dus ook niet of het consequenties kan hebben voor je savegame, dus als je wel saved, dan is dat je eigen risico.

pfff ik heb juist gedaan zoals jij het heb gezegt maar toen ik erna op mijn map zag was er maar 1 gebied met een kleur dat ik kon veroveren wat nu ???????? :blink: :unsure: <_< :(

Delen op andere websites

• Reacties 167
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mathiz

12

• Silverwing

7

• Trax

6

• Biohazard1990yakuza

6

Het kan weleens mislukken, probeer het dan nog een keer, en zorg dat je steeds in dezelfde richting blijft rijden

hmmz het lijkt me dat je het nog een x moet proberen, en als je dan nog heel weinig erbij krijgt nog een keer proberen. en ook hoe langer je doorvliegt hoe meer kans dat je meer gebieden erbij krijgt

Neem wel een snel vliegtuig als de shamal want als je met een dodo een kwartier vliegt kom je lang niet zo ver als met een shamal

Delen op andere websites

Je hebt alle gebieden al? Je vondt het zo leuk dat je nog meer gebieden wilt kunnen veroveren? Je wilt ze ook buiten Los Santos? Dat kan!

Ik leg het even uit:

Pak een vliegtuig (ik nam de Shamal) en vlieg naar het puntje rechtsbovenin de map (rechtsboven LV)

Vlieg dan, een kwartier ( onze tijd ) door. Spring er dan uit, en laat jezelf verdrinken.

Nu kijk je op je kaart, en dan zijn er opeens meer gebieden. Het kan weleens mislukken, probeer het dan nog een keer, en zorg dat je steeds in dezelfde richting blijft rijden.

Ik heb het ook gedaan, maar ik heb niet gesaved. Ik weet dus ook niet of het consequenties kan hebben voor je savegame, dus als je wel saved, dan is dat je eigen risico.

kan ook op andere manier:

pak een vliegtuig en vlieg gewoon boven de gebied diej blauw zijn simpel tog( dan gaat er ook nix van je geld af :rolleyes: )

Delen op andere websites

Ik leg het even uit:

kan ook op andere manier:

pak een vliegtuig en vlieg gewoon boven de gebied diej blauw zijn simpel tog( dan gaat er ook nix van je geld af :rolleyes: )

pfff nu heb ik het nog eens geprobeerd met een tijd van een beetje minder dan een uur en nu zie ik geen enkel gebied in kleur...... dit gaat gewoon niet volgens mij :(:(:(:( (ik doe het met de shamal)

Delen op andere websites

WHAAAh, na dagen kloten met de camera heb ik zelf maar even een voorbeeld gemaakt. Dit heb ik dus nu bij San Fierro

voorbeeld8yr.jpg

en dat paarse gedeelte is onveroverbaar, maar wordt ook niet als gedeelte getelt in mijn stats

Ja, ik zal nog verder proberen met de camera, maar ik haaaaaat dat ding

down dan gadwin printscreen kan je zelf vak maken waar die de screen maakt zonder al da gekluns met paint enz (sorry voor reclame)

Delen op andere websites

ik eb et gistre ook geprobeerd maar ik kreeg alleen maar eeen stukje van SF en ik een heel dorpje links boven in maar waarom krijg ik nie glijk alles?????

Wie heeft gezegd dat je gelijk alles krijgt :huh: . Als je meer wilt probeer je het nog een keer.

Delen op andere websites

Ik maak geen verschil tussen de Admin en een nieuw lid. :)

Maar goed, omdat je het zo verschrikkelijk netjes vraagt.

1. Ga in een gebied van je vijand staan en schiet minstens 3 of 4 gangmembers dood. Nu heb je en 'Gangwar Provoked'.

2. Gang beginnen; RMB op jouw gangmember richten en dan op G of H. Dat kan je pas na een bepaalde missie.

Delen op andere websites

Ik maak geen verschil tussen de Admin en een nieuw lid. :)

Maar goed, omdat je het zo verschrikkelijk netjes vraagt.

1. Ga in een gebied van je vijand staan en schiet minstens 3 of 4 gangmembers dood. Nu heb je en 'Gangwar Provoked'.

2. Gang beginnen; RMB op jouw gangmember richten en dan op G of H. Dat kan je pas na een bepaalde missie.

Oke dan.. ik ga het checken.... hartstikke bedankt :D

Delen op andere websites

wat krijg je als je nadat je alle missies hebt uitgespeeld en toen alle gebieden in LS

hebt verovert?  Kvind et best wel krom als je dan nix krijgt:S

Na End of the Line: Riot weg, + Respect. Zie Walktrough

Als je alle gebieden hebt: Niks

Edit: Als je 100% haalt krijg je wel iets nl:

- Hydra bij grove street

- Rhino bij Grove street

- Infinite Ammo

En nog wat dacht ik :huh: .

Bewerkt: door Big Smoke
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...