CjGirl Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 wat krijg je als je nadat je alle missies hebt uitgespeeld en toen alle gebieden in LShebt verovert? Kvind et best wel krom als je dan nix krijgt:S Na End of the Line: Riot weg, + Respect. Zie Walktrough Als je alle gebieden hebt: Niks dat is egt heel vaag...ik d8 dat als je dat had je dan weer iets extra kreeg egt spr vaag:S:S:S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cool Hand Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Maar als je alle gebieden hebt kan je niet meer aangevallen worden, dus dan staat er niet meer van "Our hood is under attack". En dan kan je je tijd ook wat beter benutten dan steeds maar die lui neer te schieten, als je dat te vaak doet gaat het een beetje eentonig worden... "Your survived the first attack" ofzo... Dan moet je er 3 ondergaan... Maarja, in ieder geval veel succes. Groet, Koos Oudshoorn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanFierro Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Als je dus alles groen hebt, kun je nog steeds aangevallen worden? anders is het namelijk niet leuk meer....dan kun je niet meer Ballas en Vagos afschieten :lol: En de Gangs in San Fierro, zoals de Rifas...Kun je daar nog iets mee....?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Als je dus alles groen hebt, kun je nog steeds aangevallen worden? Als je alles groen hebt kun je NIET meer aangevallen worden :rolleyes: Met die andere gangs kun je genoeg. Je kunt ze doodslaan, doodschieten, doodsteken, doodrijden, opblazen of doodzagen! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 maaar naa een bepaalde missie is het toch niet meer verdeeld in gang gebieden bij mij tenminste niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) maaar naa een bepaalde missie is het toch niet meer verdeeld in gang gebieden bij mij tenminste niet Jep, dat is na de missie: Badlands dan verdwijnen al je gebieden. Na de missie Home Coming kan je weer gebieden veroveren. Edit: @ zjos : staat zelfs in dit topic.. Pic is gemaakt door Mister Fuji.. Bewerkt: 3 augustus 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jozz Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 se7en plaats ens een kaartje daarvan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
love the gang Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) misschien krijg je een beloning moest het kunnen heel san andreas groen te maken. EDIT:ik weet niet of iemand dit al gezegd heeft Bewerkt: 20 augustus 2005 door love the gang Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grove member Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2005 (bewerkt) bij mij heb ik alles groen behalve een plekje bij een plekje had ik het afgepakt maar de stoep was nog steeds van de ballas dus paars maar ik zag ze daar nooit lopen en als ze er zijn lopen ze in mijn gebied dus telt het niet en bij de motel in los santos waar je een missie doet je moet sweet vind zie ik geen ballas lopen dus hoe moet ik die plek dan van mij maken Bewerkt: 23 augustus 2005 door grove member Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Van de film Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2005 Hallo allemaal, Ik heb het spel net en heb een redelijke noob-vraag . Ik kreeg het bericht (na het veroveren van een paar gebieden) dat ik nu een gang van 5 man kan leiden. Maaruh, hoe doe je dat? Ik ben een keer bij een groepje gaan staan en op 'g' en 'h' lopen duwen maar dat werkte niet bijzonder goed . Kun je tegen ze zeggen dat ze achter je aan moeten lopen ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2005 (bewerkt) Hallo allemaal,Ik heb het spel net en heb een redelijke noob-vraag . Ik kreeg het bericht (na het veroveren van een paar gebieden) dat ik nu een gang van 5 man kan leiden. Maaruh, hoe doe je dat? Ik ben een keer bij een groepje gaan staan en op 'g' en 'h' lopen duwen maar dat werkte niet bijzonder goed . Kun je tegen ze zeggen dat ze achter je aan moeten lopen ofzo? Hey! Welkom op het forum! Je moet wel eerst op ze richten voordat je op 'g' of 'h' drukt. Veel succes! Bewerkt: 5 december 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hutenmah414 Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2005 Ja inderdaad maar je moet eerst op linkermuisknop kliken en tegelijkertijd h in kliken, en als je nog eens op h klik dan blijft hij staan en als je dan op g klikt daan loopt hij met je mee....... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maarten!! Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2006 Hey ik heb de xbox versie van san andreas maar het lukt telkens niet ik heb wel is een keer 3 uur gedaan want ik heb een draaloze controller en ik kan hem uizetten en zorgen dat de ontvanger telkens de zelfde knop weer doet maar bij doet hij het niet en ik gebruik een shamal ben net nieuw en ik heb alle missies af en alle OFFICIELE gang terry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2006 Ik denk gewoon dat je te kort hebt gevlogen, probeer gewoon heel lang te vliegen. Niet 20 minuten maar bijvoorbeeld 25 minuten. Dan kijk je eens op je kaart, Trax had het volgens mij op de PC. Dus daar lukt het wel, misschien op de PS2 en XboX wel niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slyder Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2006 Ook even een vraagje over dit onderwerp. Als je alles verovert hebt (alles groen) moet je Kane (van de Ballas) doodschieten op een begraafplaats. Heb je hierna echt alles verovert of krijg je later nog weer opdrachten? Ik heb dus al alles groen (alles wat een andere kleur was). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.