Mazzeltje Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2006 Ook even een vraagje over dit onderwerp.Als je alles verovert hebt (alles groen) moet je Kane (van de Ballas) doodschieten op een begraafplaats. Heb je hierna echt alles verovert of krijg je later nog weer opdrachten? Ik heb dus al alles groen (alles wat een andere kleur was). Als je later in het spel terug moet naar Los Santos zijn heel wat gebieden weer terug van de Ballas en de Vagos. Als je ze daarna weer verovert blijven ze echt van jou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fizzle E Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2006 Cewl maar mijn Grove Gang starten alleen nog gangwars met zich zelF -------l l l l LOOOOOK: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ricardo(Killer) Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2006 He gasten ik ben hier nieuw maar over die terittory's ja ik heb ze ookal allemaal ik pakte gwn een mini gun uit tyra robado ofzo en toen schoot ik ze ff af Maar nog ff een mededeling CHEAT NIET en trouwens ik zal dat met die shamal ff proberen >>> Door GTA-Sheep: Graag geen bijlagen in je berichten insluiten die niets met het onderwerp te maken hebben<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.