Jump to content

Gang Territories

Trax

Recommended Posts

• Reacties 167
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mathiz

12

• Silverwing

7

• Trax

6

• Biohazard1990yakuza

6

zo verpest je de 'Los Santos Vibe'

Dáár horen de O'G's, niet op The Strip

CJ is ook Grove Street, en die kwam ook overal, heb dus beetje weg vrijgemaakt

voor de rest van de fam.

is maar net wat je zelf tof vind.

mij lijkt het wel vet.

Maar vraagje: Als je alles groen heb, en je gaat naar de grove street save house,

krijg je daar dan ook dik geld voor, of blijft dit geld het zelfde als dat je alle gebieden in LS heb?

Delen op andere websites

Maar vraagje: Als je alles groen heb, en je gaat naar de grove street save house,

krijg je daar dan ook dik geld voor, of blijft dit geld het zelfde als dat je alle gebieden in LS heb?

ik denk dat het gewoon standaard is, dat je ls alleen veroverd dat je dan gewoon geld krijgt.

Delen op andere websites

ik denk dat het gewoon standaard is, dat je ls alleen veroverd dat je dan gewoon geld krijgt.

Nee, Hoe meer gebieden hoe meer cash money je krijgt bij Grove str.

Delen op andere websites

Nee, Hoe meer gebieden hoe meer cash money je krijgt bij Grove str.

hoe kan je terug gebieden veroveren ik zit nu bij de missies van cesar die race wu zi mu

en ik kan geen gebieden meer veroveren waneer kan je ze terug veroveren

Delen op andere websites

hoe kan je terug gebieden veroveren ik zit nu bij de missies van cesar die race wu zi mu

en ik kan geen gebieden meer veroveren waneer kan je ze terug veroveren

Time will tell

maar als je het echt wil weten is die zoekfunctie er

Delen op andere websites

• 3 weken later...

Ik heb nog niet geprobeerd als het werkt, maar ga ik wel doen. Lijkt mij wel vet.

ik had alleen een vraag: Ik heb op de kaart alles groen wat normaal groen kan, maar als ik bij stats kijk is er nog wel een vagos gang. Ik kan hun laatste terretory niet vinden, mischuien weten jullie waar ik die kan vinden.

Delen op andere websites

Ik heb nog niet geprobeerd als het werkt, maar ga ik wel doen. Lijkt mij wel vet.

ik had alleen een vraag: Ik heb op de kaart alles groen wat normaal groen kan, maar als ik bij stats kijk is er nog wel een vagos gang. Ik kan hun laatste terretory niet vinden, mischuien weten jullie waar ik die kan vinden.

Bij de boatschool misschien?

Delen op andere websites

Ik heb het gebrobeerd en het is gelukt, het is heel anders dan ik verwacht had, ik verwachtte dat je andere gang gebieden kon inpikken bijvoorbeeld bij de triads en in Las Venturas was niks. Ik heb ook niet opgeslagen, ik vond het niks aan. ;) Ik heb liever dat ze in Los Santos zitten. :)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...