thabri Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 alluz wat niet groen is moet je ff veroveren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 zo verpest je de 'Los Santos Vibe'Dáár horen de O'G's, niet op The Strip CJ is ook Grove Street, en die kwam ook overal, heb dus beetje weg vrijgemaakt voor de rest van de fam. is maar net wat je zelf tof vind. mij lijkt het wel vet. Maar vraagje: Als je alles groen heb, en je gaat naar de grove street save house, krijg je daar dan ook dik geld voor, of blijft dit geld het zelfde als dat je alle gebieden in LS heb? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 Maar vraagje: Als je alles groen heb, en je gaat naar de grove street save house,krijg je daar dan ook dik geld voor, of blijft dit geld het zelfde als dat je alle gebieden in LS heb? ik denk dat het gewoon standaard is, dat je ls alleen veroverd dat je dan gewoon geld krijgt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Maar vraagje: Als je alles groen heb, en je gaat naar de grove street save house, krijg je daar dan ook dik geld voor, of blijft dit geld het zelfde als dat je alle gebieden in LS heb? ik denk dat het gewoon standaard is, dat je ls alleen veroverd dat je dan gewoon geld krijgt. Nee, Hoe meer gebieden hoe meer cash money je krijgt bij Grove str. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Maar vraagje: Als je alles groen heb, en je gaat naar de grove street save house, krijg je daar dan ook dik geld voor, of blijft dit geld het zelfde als dat je alle gebieden in LS heb? ik denk dat het gewoon standaard is, dat je ls alleen veroverd dat je dan gewoon geld krijgt. Nee, Hoe meer gebieden hoe meer cash money je krijgt bij Grove str. hoe kan je terug gebieden veroveren ik zit nu bij de missies van cesar die race wu zi mu en ik kan geen gebieden meer veroveren waneer kan je ze terug veroveren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 hoe kan je terug gebieden veroveren ik zit nu bij de missies van cesar die race wu zi muen ik kan geen gebieden meer veroveren waneer kan je ze terug veroveren Time will tell maar als je het echt wil weten is die zoekfunctie er Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jamesb0nd Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 weet iemand nu of het slecht is voor je save game? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 Ik ga het ook eens proberen! Maar welke kleuren zie je nu dan op de radar/map bij die nieuwe gebieden die je kan veroveren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 22 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 Bij mij kwamen er Ballas bij. Maar het schijnt ook te kunnen dat er Vagos komen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Friend of Zweed Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 Is het nie een risico dat ie vast loopt, ik bedoel... jaaaa, 1 ding, ik doe het nie Pease Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 22 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 Is het nie een risico dat ie vast loopt, ik bedoel... jaaaa, 1 ding, ik doe het nie Pease Daarom zeg ik ook, saven is eigen risico Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marco2 Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 Ik heb nog niet geprobeerd als het werkt, maar ga ik wel doen. Lijkt mij wel vet. ik had alleen een vraag: Ik heb op de kaart alles groen wat normaal groen kan, maar als ik bij stats kijk is er nog wel een vagos gang. Ik kan hun laatste terretory niet vinden, mischuien weten jullie waar ik die kan vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 Ik heb nog niet geprobeerd als het werkt, maar ga ik wel doen. Lijkt mij wel vet.ik had alleen een vraag: Ik heb op de kaart alles groen wat normaal groen kan, maar als ik bij stats kijk is er nog wel een vagos gang. Ik kan hun laatste terretory niet vinden, mischuien weten jullie waar ik die kan vinden. Bij de boatschool misschien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 Ik heb het gebrobeerd en het is gelukt, het is heel anders dan ik verwacht had, ik verwachtte dat je andere gang gebieden kon inpikken bijvoorbeeld bij de triads en in Las Venturas was niks. Ik heb ook niet opgeslagen, ik vond het niks aan. Ik heb liever dat ze in Los Santos zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
el_daffo Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 en als ge nu voor de moment geen gang wars kunt doen, en ge doet dat (ja hoe zalk het noemen :rolleyes: ), kunt ge dan in sf en lv wel wars doen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.