MrSelected Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 hoe kan je terug gebieden veroveren ik zit nu bij de missies van cesar die race wu zi muen ik kan geen gebieden meer veroveren waneer kan je ze terug veroveren Time will tell maar als je het echt wil weten is die zoekfunctie er Dit is geen echte spoiler toch? -spoiler- je gaat na LV weer terug naar LS om de hood weer nieuw leven in te blazen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 hoe kan je terug gebieden veroveren ik zit nu bij de missies van cesar die race wu zi muen ik kan geen gebieden meer veroveren waneer kan je ze terug veroveren Time will tell maar als je het echt wil weten is die zoekfunctie er Dit is geen echte spoiler toch? -spoiler- je gaat na LV weer terug naar LS om de hood weer nieuw leven in te blazen Volgens mij wel, want het gaat over iets dat verder in het spel gaat gebeuren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bcw Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Hallo, ben hier nieuw.... Nadat ik de missie 'Green Sabre' had uitgespeeld kon ik niet meer verder doen met het veroveren van vijandige gebieden, ook het geld aan het savehouse was weg. Dit komt dus blijkbaar terug verder in het spel ?? Is het eigenlijk nodig om alle savehouses te kopen ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 ja - ja - voortaan zoekfunctie gebruiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sven Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 EY stel je hebt alle gebieden van de ballas veroverd. Dat er bij de stats staat dat de ballas geen gebieden meer hebben. BLIJVEN ze ook weg? Zodat als je ook die gele gang (naam kwijt) weg gewerkt hebt NOOIT meer het irritante: "your hoofd is under attack" krijgt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bouncefm Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2005 alles groen lijkt me wel irri dan heb je telkens in beeld our hood is under atack kan je telkens 10 gangleden doodschieten en dan kan je weer verder ik ga het wel proberen...maar ik denk niet dat het werkt bij mij ik heb al alle respect Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CokeYoki Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 Ik heb alle gelen (vagos) veroverd. Echter zijn blijven mij aanvallen. helaas, maar goed, we blijven lachen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snowie Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Welke gang heb de beste wapens? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Welke gang heb de beste wapens? Volgens mij, heb elke gang ongeveer de zelfde wapens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snowie Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Hoop het ook maar das een beetje saai dan maarja :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 volgens mij hebben de vagos de beste die hebbe ook shotguns Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 iedere gang heeft shotguns als ze je hood aanvallen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2005 In Bayside Marina is toch ook een stukje geel? Daar kun je ook gang war hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2005 In Bayside Marina is toch ook een stukje geel?Daar kun je ook gang war hebben oud nieuws vriend wisten we al. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2005 Misschien oud nieuws, maarehm... Ik heb nu 60 gebieden verovert ZONDER die vage truck van verweg vliegen... Ik kan namelijk gebieden in San Fierro veroveren, en dan bedoel ik niet alleen dat havenstadje in het noorden, maar echt stukken strand en stad. Hebben meer mensen dit en hoe komt dit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.