Mazzeltje Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2005 Misschien oud nieuws, maarehm... Ik heb nu 60 gebieden verovert ZONDER die vage truck van verweg vliegen...Ik kan namelijk gebieden in San Fierro veroveren, en dan bedoel ik niet alleen dat havenstadje in het noorden, maar echt stukken strand en stad. Hebben meer mensen dit en hoe komt dit? Ik heb wel gehad dat ik een gebied van de Vagos kan veroveren in Bayside Marina. En ik heb ook geen truukje gedaan met dat ver vliegen. Maar ik kan niet gebieden in San Fiero veroveren. Alleen in Los Santos (maar dat hoort zo) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta: sa master Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 vraagje!!! hoe kan ut dat ik nog steeds aangevallen word, terwijl alles groen is???????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 vraagje!!!hoe kan ut dat ik nog steeds aangevallen word, terwijl alles groen is???????? vrij simpel: Als alles groen is, betekent dat dat je al het GEBIED in handen hebt, niet dat je alle ballas en vagos uitgemoord hebt. En als je goed oplet zie je nog wel geregeld paarsen of gelen in je groene gebiedje lopen. Kortom, ze zijn er nog steeds, ze hebben alleen geen gebied meer. Kapiesj? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 (bewerkt) Marem, weet niemand een antwoord op mijn vorige vraag, of anders gezegd: heeft niemand dit ook: Dat je in totaal 60 gebieden kan veroveren, waarvan zo'n stuk of 4 in San Fierro, eentje in Bayview, en let wel: ZONDER de speciale verwegvliegtruc ? :o EDIT by BrokenTable: gebruik volgende keer de EDIT-knop ivm. 2 posts Bewerkt: 4 februari 2005 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2005 mischien een video of zo zou gemakkelijker zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 ik had toen da ging he maar 6 teretories kunen veroveren <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 Ik heb het gedaan ik kreeg 2 extra terretories maar het leek wel of ik het niet kon veroveren ik knalde wel 6 gangster kapot maar dat helpte niet ik veroorzaakte geen gangwar superdibiel :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 (bewerkt) WHAAAh, na dagen kloten met de camera heb ik zelf maar even een voorbeeld gemaakt. Dit heb ik dus nu bij San Fierro en dat paarse gedeelte is onveroverbaar, maar wordt ook niet als gedeelte getelt in mijn stats Ja, ik zal nog verder proberen met de camera, maar ik haaaaaat dat ding Bewerkt: 14 februari 2005 door Mister Fuji Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CapoJo Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2005 Whaha lol hoe bedoel je camear heb je gewoon vanaf het beeld met je Cam een foto gemaakt?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2005 Wat een werk met die camera ik denk ook dat je daar een paar daagjes voor nodig heb. :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2005 (bewerkt) leuk weetje: Ballas gangsters LS gebruiken exact de zelfde lettertype in hun TAGS als de Los Angels Crips gangsters ik heb hier wel een link van maar weet niet of ik dat hier mag gebruiken. je kan dan je eigen naam in Crips en Bloods stijl namaken werkelijk Gangster Art B) Bewerkt: 18 februari 2005 door Pablo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Is er oook gangster grafiti in LV? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 (bewerkt) Edit: hoe krij ge dit ding weg ik heb hem perongeluk twee keer geplaatst Bewerkt: 26 februari 2005 door Biohazard1990yakuza Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 Is er oook gangster grafiti in LV? :huh: waarom heb je 2 keer hetzelfde getypt en nee er is geen graffitie in lv .snappie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2005 (bewerkt) je niet persee vert weg te vliegen en dan dood gaan want in die missie dat je naar liberty city moet vlieg je ook al ver weg dus hey mister fuji ik heb da klijne stukje strant dat tussen jou 2 gebieden licht lol en ik heb trouwens gelezen op een americaanse site dat iemand 179 gebieden hjeeft vet ruig Bewerkt: 27 februari 2005 door Mathiz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.