Jump to content

Gang Territories

Trax

Recommended Posts

je niet persee vert weg te vliegen en dan dood gaan want in die missie dat je naar liberty city moet vlieg je ook al ver weg dus

hey mister fuji ik heb da klijne stukje strant dat tussen jou 2 gebieden licht lol

en ik heb trouwens gelezen op een americaanse site dat iemand 179 gebieden hjeeft vet ruig

ha fijn!, iemand die hetzelfde heeft

maar jij hebt geen idee hoe het kan of komt dat je gebieden in San Fierro kan veroveren?

Delen op andere websites

• Reacties 167
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mathiz

12

• Silverwing

7

• Trax

6

• Biohazard1990yakuza

6

nou ik had na die missie dat je cecar en zen maten little mexico moest terug veroverren en toen dat dus niet meer geel was kon ik het in san fiero doen maar bij een vriend van mij kan hij niet het gebied hdat ik heb maar kan hij het gebied bij de gym in san fiero <_<

Raar :wacko: :wacko: :wacko:

Delen op andere websites

ben m nu aan het doen , zit op 10 min .....

maar mot je er nou uitspringe als hij nog in de lucht zit of mot je wat lager gaan vliege??? , spannend :puh:

edit* nou ik ben 15 bezig nu en ik spring er gewoon (zonder parachute uit) hope dat ut werk :)

edit* ow kat tog wel een parachute :D jammer niet gewerkt :(

Bewerkt: door diehard
Delen op andere websites

ze zijden eerst op internet dat je moet vliegen tot dAt je dood gaat dus dat je dood gaat vfan de honger denk ik (dit kan eeue duren :wacko: ) maar er is hoop als je nou gewoon een plakbantje op het X knopje doet dan ga je naar school en dan kom je terug en hopelijk s het dan daar :lol:

Delen op andere websites

ze zijden eerst op internet dat je moet vliegen tot dAt je dood gaat dus dat je dood gaat vfan de honger denk ik (dit kan eeue duren :wacko: ) maar er is hoop als je nou gewoon een plakbantje op het X knopje doet dan ga je naar school en dan kom je terug en hopelijk s het dan daar :lol:

haha das wel jammer me fat zit halfvol :lol:

Delen op andere websites

na lang zoeken heb ik iets gevonden op een site

nou goed gevonden of niet B)

Als je bedoeld dat de Gang Teretorias ook in San Fiero zitten.

Dit was namelijk al bekent en er was ook een truckje voor. (met een vliegtuig weg vliegen van de map)

Maar toch goed gevonden, ik heb namelijk nog nooit een foto hiervan gezien, alleen maar over gehoort.

Bewerkt: door Mazzeltje
Delen op andere websites

enig idee waneer later is :unsure: kheb ze al nie meer van in de eerste wereld

ik heb ook al ergens gelezen dat als je codes gebruikt het spel niet helemaal kan uitspelen

euuhhh.. ik gebruik codes

Bewerkt: door emilehenckaerts
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...