tom Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 hoe komt het dat er nog een gang teritotium bij de bootschool is dat klopt toch niet bij de verhaallijn enz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 dit komt blijkbaar omdat je ver van het eiland af vliegt en dat moet in sommigge missies zoals saint mark's bristo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 hoe komt het dat er nog een gang teritotium bij de bootschool is dat klopt toch niet bij de verhaallijn enz Ik ken niemand die dat plekje bij de Boatschool niet heeft. Dus moet het wel zo zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tom Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 hoe komt het dat er nog een gang teritotium bij de bootschool is dat klopt toch niet bij de verhaallijn enz Ik ken niemand die dat plekje bij de Boatschool niet heeft. Dus moet het wel zo zijn. ja maar die plek heeft toch niets te maken met het verhaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neophyte Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 alles is groen bedankt voor de tip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Emile Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 bij mij lukt het niet en ik wil heel SA vol met homies die alleen naar mij luisteren :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 als je in san fierro bent kun je dan nog steed gang terroties veroveren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 als je in san fierro bent kun je dan nog steed gang terroties veroveren Kan je pas als je terug bent in Los Santos,is hier al 100 keer gezegd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 kun je ook de gebieden doen die nog geen kleur hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 nee dat kan niet maar als je die truuk doet die in de eerste post staat geschreven kun je er wel een paar krijgen op blanco gebied als je tenminste missies doet in LS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 bij mij geen las venturas alleen ferero en die kleur is geel maar ik heb maar niet gesaved want ik kon de terretories niet verover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 bij mij is hij gewoon blanko ik heb aleen terretories in san fiero maar dit hoeft niet persee iedereen te zeggen want dadelijk onspoort dit topic en gaat iedereen zeggen wat voor kleur terretoriums heeft en dat is niet de bedoeling van dit topic <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 bij mij is hij gewoon blanko ik heb aleen terretories in san fiero maar dit hoeft niet persee iedereen te zeggen want dadelijk onspoort dit topic en gaat iedereen zeggen wat voor kleur terretoriums heeft en dat is niet de bedoeling van dit topic <_< ja je hebt gelijk he maar zijn die mensen van de sanfierorifagang wel je vrienden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2005 nou als je ze aanvalt dan kun je geen gang war starten zelfsniet met de glitch bij mij is het mestal zo dat ze mij niets doen en als ik maar een schot los dat ze wegrennen dus ik denk wel dat ze een beetje je vrienden zijn maar ze gaan je zeker ook niet welpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 maar de sanfierrorifa moet je soms wel bij missies neerschieten bijvoorbeeld the end of the line en pier69 dus dat vind ik wel erg raar dat als je de mensen bij sanffiero en dan weg ga rennen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.