Jump to content

Gang Territories

Trax

Recommended Posts

dit is een poppetje die je kan recuteren je kan ze met R1 vaststellen en met pijltje naar voren kan je ze selecteren ze blijven je volgen zelfs in auto ;)

GTA-San-Andreas-08.jpg

Bewerkt: door Biohazard1990yakuza
Delen op andere websites

• Reacties 167
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mathiz

12

• Silverwing

7

• Trax

6

• Biohazard1990yakuza

6

ik heb nu een gang van ongeveer 7 mensen maar als ik ze ergens neerzet en ik ga ff weg en ik kom terug zijn ze weg en moet ik een neiuwe gang zoeken hoe kan dat?

Groeten Robin

Delen op andere websites

(Robinuitspijk)

ik heb nu een gang van ongeveer 7 mensen maar als ik ze ergens neerzet en ik ga ff weg en ik kom terug zijn ze weg en moet ik een neiuwe gang zoeken hoe kan dat?

Het is logies als je te ver weg gaat bv: naar Las Venturas en je komt terug zijn ze er gewoon niet meer.

Je zult dan nieuwe gang leden moeten selecteren door op hen te richten, en dan pijltje naar boven te drukken.

Je kan ze even laten staan, en dan zelf even een blokje om gaan, maar niet te ver anders verdwijnen ze.

(Robinuitspijk)

Kan je deze gangt ook beginnen wanneer je maar wil?

of kan dat alleen op een bepaald moment?

Je kan je gang leden meenemen wanneer je maar wilt maar zorg niet dat je ze te vaak overrijd of doodschiet als je dat doet :unsure:, en zorg dat je respect blijft houden met je gang.

Zorg dat je respect zo hoog mogelijk word zodat ze jou ook gaan beschermen.

Als je iets gepost hebt, en je wilt daarna na jou post gelijk nog iets gaan posten zoals je net al deed moet je de EDIT knop gebruiken dan bewerk je jou bericht. ;)

Bewerkt: door Levi_16
Delen op andere websites

ok bedank.

maar dan heb ik nog een vraag:

En hoe begin je Gang war?

want ik loop maar op die ventjes te schieten (die paarse en die zwarte) maar er gebeurd maar niks en je gang kan je niet opslaan toch of is dat omdat ik die recruteer code heb gebruikt?

Greetzzz Robin

Bewerkt: door Robinuitspijk
Delen op andere websites

IK heb geen kleuren nee maar ik heb wel die groene mannetjes gevonden

als je die in je gang doet kan je dan wel kleuren ofso krijgen?

Nee je moet het eerst wel vrijgespeeld hebben. ;)

Als je al naar de County site bent geraakt zal je nog even moeten doorspelen voor die Gang Territories.

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...