bigG Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 hoe heet die missie wanneer je broer uit de bajes komt homecomming Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmaniax Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Pak een vliegtuig (ik nam de Shamal) en vlieg naar het puntje rechtsbovenin de map (rechtsboven LV)Vlieg dan, een kwartier ( onze tijd ) door. Spring er dan uit, en laat jezelf verdrinken. Nu kijk je op je kaart, en dan zijn er opeens meer gebieden. Het kan weleens mislukken, probeer het dan nog een keer, en zorg dat je steeds in dezelfde richting blijft rijden. hmm.... klinkt een beetje raar, warom zouden de makers van san andreas het zo gemaakt hebben dat het alleen zo kan?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 vind ik ook en welke richting is het precies? bdoel of het schijn is (NO) of naar rechts (O) of naar boven (N)? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Ik heb dit ook geprobeerd en vloog tussen het noorden en het noord-oosten en het is gelukt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Ik ben gewoon naar het Noorden gevlogen en dat is bij mij gelukt. Je kan het natuurlijk ook met een boot doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 cool Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-Addicted Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 zal wel leuk zijn:P maar tog vind ik het leuker om het zonder bugs te proberen(alles veroveren:P) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 zal wel leuk zijn:Pmaar tog vind ik het leuker om het zonder bugs te proberen(alles veroveren:P) Je moet nog altijd je gebieden veroveren, je krijgt gewoon extra gebieden in SF. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-Addicted Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 duh, maar het is niet leuk om bug-exploits daarvoor te gebruiken <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RubyNL Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Ik had ook gehoord dat je in Liberty City(GTAIII) Kon rondlopen met een truukje weet iemand die? :rolleyes: ,en ook wanneer MTA:SA uitkomt? Trouwens; What the hell zijn bug-exploits????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joowsje Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 hoe en wanneer kun je in Los Santor dan veroveren?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 dat is al 1000 keer gezegt na de missies in lv Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 (bewerkt) Ik had ook gehoord dat je in Liberty City(GTAIII) Kon rondlopen met een truukje weet iemand die? :rolleyes: ,en ook wanneer MTA:SA uitkomt? Trouwens; What the hell zijn bug-exploits????? Ja die weet ik. Nee, weet ik niet. Naar Liberty city komen met de ps2 is erg erg erg lastig zonder Armax. Voor de pc gewoon hier kijken. Bewerkt: 1 juli 2005 door Fireman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master___M Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 je moet wel blijven veroveren :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deejay Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 werkt het ook op de PC?? ik heb het al 3 keer geprobeerd maar het lukt niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.