Jump to content

Wat denken jullie wordt het wat of niet?


jojokojo

Beter dan de andere  

134 leden hebben gestemd

  1. 1. Beter dan Saints row?

    • Ja zeker, Wat ik hoor is goed en ik heb vertrouwen in rockstar!!
      93
    • ik heb echt nog geen idee, mij te weinig informatie!
      31
    • Nee zeker niet ik hoor nu al dingen die ik ga missen of dat me niet aanspreekt
      8
  2. 2. Beter dan San andreas?

    • Ja zeker, Wat ik hoor is goed en ik heb vertrouwen in rockstar!!
      81
    • ik heb echt nog geen idee, mij te weinig informatie!
      36
    • Nee zeker niet ik hoor nu al dingen die ik ga missen of dat me niet aanspreekt
      15


Recommended Posts

Wat denken jullie wordt het wat of niet?

Denken jullie dat het beter wordt dan saints row (of als je san andreas beter vond ) san andreas.

Er zijn al aardig wat feiten en geruchten maar wordt het wel verbeterd zonder de vliegtuigen,een kleinere wereld etc.

Mischien ga je wel voor de vele voertuigen en missies van san andreas of mischien vindt je saints row zijn sfeer heel erg belangrijk? Zeg hier maar wat je ervan vind.

ik denk dat het zeker beter wordt dan san andreas omdat ik denk dat ze het niet minder uitgebreid gaan maken en omdat het in ieder geval betere graphics zijn

Het lijkt me ook beter dan saints te worden omdat saints mij te klein en te simpel is(behalve multiplayer)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NilsHolgersson

    4

  • Justin8

    3

  • Da Phoenix

    3

  • jojokojo

    2

ik heb 2x op ja gestemt ..

saintrow heb ik nooit gespeelt maar wel gezien

vind het niet echt een heel boeiend spel

maar dit zal wel komen omdat ik alle delen van gta al gespeelt heb

en dus niet zomaar saints row fan zal worden :puh:

maar tot nu toe ziet het er mooi uit en leuk

en dat er helicopters in zitten is ook wel geinig soms

ik denk persoonlijk dat ik GTA IV 5x zo leuk zal vinden

dan gta sanandreas omdat:

1> ik niet hou van al die open plekken

2> het ziet er mooi uit

3> meer vrijheid

4> moderne auto's

5> en het begin van het kleine stukje verhaal spreekt me wel aan

6> ik hou niet van vliegtuigen

Bewerkt: door bigship
Link to comment
Delen op andere websites

Saints Row was gewoon een kolerespel ECHT NIKS 'an

San Andreas integendeel was het beste spel (Na Splinter Cell - Pandora Tommorow - Chaos Theory - Double Agent(XBOX 360) & (PS2) Ik ben een Splinter Cell fan.

Maar daarna komt echt GTA: SA :tu::clown:

Ik denk dat deze GTA gedetaileerder wordt dan GTA SA maar wel kleiner (dus stommer) dan GTA SA

Link to comment
Delen op andere websites

Saints Row was gewoon een kolerespel ECHT NIKS 'an

San Andreas integendeel was het beste spel (Na Splinter Cell - Pandora Tommorow - Chaos Theory - Double Agent(XBOX 360) & (PS2) Ik ben een Splinter Cell fan.

Maar daarna komt echt GTA: SA :tu::clown:

Ik denk dat deze GTA gedetaileerder wordt dan GTA SA maar wel kleiner (dus stommer) dan GTA SA

waarom zou de game in godsnaam stommer zijn als het kleiner is :duh: GTA SA was gewoon TE groot

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk, als ik eerlijk mag zijn, moet ik bekennen dat ik Saints Row geen goed spel vond. Het ligt dus wel erg voor de hand om te zeggen dat Saints Row 'zuigt' in vergelijking met GTA IV... Maar is het nu wel niet erg idioot om een trailer te gaan vergelijken met een compleet spel? Wacht eerst maar eens tot de uitgave van GTA IV, dan zullen we wel eens gaan oordelen of het beter is dan Saints Row.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat GTA IV het beste spel word in zijn genre.

net zoals het altijd was.

alleen jammer van de vliegtuigen.

maar de rest maakt het meer dan goed.

Saints Row ken ik niet zo.

maar GTA SA wel.

en die vond ik wel leuk vooral het vliegen

maar de graphics kunnen niet op tegen die van GTA IV

Link to comment
Delen op andere websites

saints row ken ik niet dus heb ik gewoon op beter als saints row gedrukt en beter als SA nee

al die open delen was wel leuk gewoon natuur mooie bossen bergen woestijn mooi toch en vliegtuigen is ook erg mooi ik keek heel erg naar GTA4 uit maar dat is eigenlijk weg

Link to comment
Delen op andere websites

Hij wordt zoiezo denk ik beter als saints row, is net als die andere neppe gta-namaaks weinig aan (na paar uur op uitgekeken)

Hij zal ook beter als GTA san andreas worden denk ik, alle gta's zijn tot nu toe steeds beter geworden en nu zit er zelfs 3 jaar tijdverschil in in de 2 delen dat het zoiezo heel goed gaat worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Saints Row was gewoon een kolerespel ECHT NIKS 'an

San Andreas integendeel was het beste spel (Na Splinter Cell - Pandora Tommorow - Chaos Theory - Double Agent(XBOX 360) & (PS2) Ik ben een Splinter Cell fan.

Maar daarna komt echt GTA: SA :tu::clown:

Ik denk dat deze GTA gedetaileerder wordt dan GTA SA maar wel kleiner (dus stommer) dan GTA SA

waarom zou de game in godsnaam stommer zijn als het kleiner is :duh: GTA SA was gewoon TE groot

GTA SA had van mij nog 10x zo groot mogen zijn, gewoon met veel meer missies ook enzo. Nu is het na twee maanden gewoon saai aan het worden, dus om nou een 360 te gaan kopen en dus € 360,- te betalen voor een game van een week of zes, zonder vleigtuigen is ECHT zonde van me geld!
Link to comment
Delen op andere websites

GrandTheftAuto IV (4) word zeker veel en veel beter dan 'Saints Row' qua graphics, stad, personage's, verhaallijn alles zowat ik wist zelf dat R* nog goed terug zou komen met een mooie game althans dat vind ik dan.

Beter dan SanAndreas : Nee niet echt, wat ik tot nu toe gezien heb vind ik het niet, niet qua :

Steden

Vliegtuigen

Ruimte

Ik kan er ook naast zitten want dit heb ik allemaal van die game bladeren wat op de forum worden gepost.

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...