Jump to content

Wat denken jullie wordt het wat of niet?


jojokojo

Beter dan de andere  

134 leden hebben gestemd

  1. 1. Beter dan Saints row?

    • Ja zeker, Wat ik hoor is goed en ik heb vertrouwen in rockstar!!
      93
    • ik heb echt nog geen idee, mij te weinig informatie!
      31
    • Nee zeker niet ik hoor nu al dingen die ik ga missen of dat me niet aanspreekt
      8
  2. 2. Beter dan San andreas?

    • Ja zeker, Wat ik hoor is goed en ik heb vertrouwen in rockstar!!
      81
    • ik heb echt nog geen idee, mij te weinig informatie!
      36
    • Nee zeker niet ik hoor nu al dingen die ik ga missen of dat me niet aanspreekt
      15


Recommended Posts

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NilsHolgersson

    4

  • Justin8

    3

  • Da Phoenix

    3

  • jojokojo

    2

Dit spel zal absoluut Saints Row en San Andreas overtreffen. Op grafisch gebied is dat al gebeurd zoals je in de trailer al kon zien. Ze zeggen dat de drawdistance kilometers lang zal worden en pop-up in vervolg niet meer bestaat in GTA. Ook heb ik gelezen dat de auto's zo in een racespel geplaatst kunnen worden, omdat ze grafisch zo goed eruit zien. Laadtijden zullen we ook niet meer zien. Het is wel jammer dat je niet in elk gebouw kan en dat de Empire Building optie eruit is gehaald en misschien de fiets ook. Ik had juist gehoopt dat de Empire Building optie in GTA IV verder uitgewerkt werd, omdat ik dat wel vond passen bij het verhaal omdat Niko Bellic in Liberty City een nieuw imperium wil opbouwen, maar dat is nu eenmaal zo.

Ik heb er alle vertrouwen in dat GTA IV 1 van de grootste knallers van dit jaar wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

is Soep niet lekker dan?

Vind ik juist lekker.

maar Ontopic: Saints Row is niet gemaakt door Rockstar Games toch

Correct me if i am wrong!

Dus is het geen voorafje of tussendoortje maar concurrentie

Het is geen echte concurrent omdat Saints Row net tussen de GTA's inzit. Het is nieuwer dan de GTA 3 serie, en wanneer GTA 4 komt is iedereen allang uitgespeeld op Saints Row. Ze vullen het gat tussen de GTA's door, een tusendoortje dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk word het beter dan Saints Row.

Aangezien Saints Row alles van Gta geript heeft.

Of het beter word dan San andreas, ik heb gestemd op:

- Te weinig info, etc.

In Gta IV gelukkig geen Gangsters meer, maar met de info die we nu hebben.

Krijg ik de Gta sfeer nog niet te pakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, Saints row is inderdaad ook gewoon super goed, en om eerlijk te zijn ik vindt Saints Row beter als de vorige Gta's, ondanks het gebrek aan motoren en vliegtuigen etc.

Ook vondt ik het leuk om te zien dat ze direct al aan het zwemmen hadden gedacht, in tegenstelling tot driver. :duh: Ook de tune mogelijkheden van zowel je personage (Die je compleet zelf kan maken) en van je auto zijn zeer goed! dit ontbreekt er bij gta ook aan. En nu willen ze het ''Character Modden'' nog meer weghalen D.M.V tatoo shops etc weg te halen, dit vindt ik belachelijk dom, want nu moeten ze namelijk met iets heel geweldigs komen willen ze dit goed maken.

Maar het is natuurlijk nog wachten tot dit diamantje in de winkels ligt. :bonk:

M.V.G,

-.Exorcist

Link to comment
Delen op andere websites

of hij beter is dan saints row, dat zie ik later wel :puh: ik denk het wel maar heb ik de optie: geen idee gekozen :D

hoewel ik net als exorcist, saints row ook een geweldig spel vind ;)

maar ik denk dat hij beter is dan SA, want het is een vervolg en het wordt veel beter + mooier

Bewerkt: door Suburban
Link to comment
Delen op andere websites

Dit spel zal absoluut Saints Row en San Andreas overtreffen. Op grafisch gebied is dat al gebeurd zoals je in de trailer al kon zien. Ze zeggen dat de drawdistance kilometers lang zal worden en pop-up in vervolg niet meer bestaat in GTA. Ook heb ik gelezen dat de auto's zo in een racespel geplaatst kunnen worden, omdat ze grafisch zo goed eruit zien. Laadtijden zullen we ook niet meer zien. Het is wel jammer dat je niet in elk gebouw kan en dat de Empire Building optie eruit is gehaald en misschien de fiets ook. Ik had juist gehoopt dat de Empire Building optie in GTA IV verder uitgewerkt werd, omdat ik dat wel vond passen bij het verhaal omdat Niko Bellic in Liberty City een nieuw imperium wil opbouwen, maar dat is nu eenmaal zo.

Ik heb er alle vertrouwen in dat GTA IV 1 van de grootste knallers van dit jaar wordt.

Grafisch is het mischien wel een goed spel, maar het gaat om de gameplay. En daar ben ik in teleurgesteld!!

Link to comment
Delen op andere websites

Saints Row heb ik nooit gespeeld maar weet gewoon cker dat GTAIV beter word :klap:

En beter als San andreas denk ik ook wel het is mischien minder groot maar het heeft wel prachtige graphics en het is volgebouwd met stad duswaarschijnlijk is het stedelijk gebied van IV wel groer als dat vn SA ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Beter dan Saints row? Daar zou ik geen oordeel over kunnen vellen, ik heb deze game nooit gespeeld.

Beter dan San andreas? Dat is moeilijk te zeggen. Op basis van de trailer, zou ik zeggen van wel. Ik voorzie meer mogelijkheden, en veel betere graphics. Aan de andere zijde, zal GTA IV kleiner worden, dat is een ding wat zeker is. Ook zullen geen vliegtuigen in GTA IV zitten. Om eerlijk te zijn vind ik dat een minpuntje. Maar het is niet geheel onlogisch dat GTA IV geen vliegtuigen bevat, i.v.m. de kleinere map. En zolang er nog een mogelijkheid is om te vliegen m.b.v. bijvoorbeeld helicopters (die ook in GTA IV zullen zitten), zal ik niet klagen :-)

Bewerkt: door Markant
Link to comment
Delen op andere websites

Zoizo beter als saints row, behalve als je helemaal weg bent van gangster sfeer, dan heel misschien niet.

Maar zo als de meeste al zeggen, je moet het eerst gespeeld hebben voor je oordeel geeft.

Ik zal hem wel beter vinden omdat ik graphics belangrijk vindt.

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu één teleurstelling,Niet vliegen.

Ik vind vliegen echt cool.Over het legerbasis(Area 69) en dan raketten achter je.

En me favoriete vliegtuig was een Hydra

Maar ik denk toch dat het iets word

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het wel beter word dan allebei de games. Jammer dat hij niet zo heel groot word. Ik vond de bergen en alles wel wat hebben. Ik weet neit voorlopig ziet het er allemaal heel goed uit!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...