Jump to content

Wat denken jullie wordt het wat of niet?


jojokojo

Beter dan de andere  

134 leden hebben gestemd

  1. 1. Beter dan Saints row?

    • Ja zeker, Wat ik hoor is goed en ik heb vertrouwen in rockstar!!
      93
    • ik heb echt nog geen idee, mij te weinig informatie!
      31
    • Nee zeker niet ik hoor nu al dingen die ik ga missen of dat me niet aanspreekt
      8
  2. 2. Beter dan San andreas?

    • Ja zeker, Wat ik hoor is goed en ik heb vertrouwen in rockstar!!
      81
    • ik heb echt nog geen idee, mij te weinig informatie!
      36
    • Nee zeker niet ik hoor nu al dingen die ik ga missen of dat me niet aanspreekt
      15


Recommended Posts

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NilsHolgersson

    4

  • Justin8

    3

  • Da Phoenix

    3

  • jojokojo

    2

best voorspelbare poll-uitslag tot nu toe he :puh: Tuuuuuurlijk is het beter dan Saints Row. en het is een opvolger van SA, dus lijkt me het logisch dattie beter is. (oké hoeft niet per se altijd, maar bij R* wel)

Link to comment
Delen op andere websites

best voorspelbare poll-uitslag tot nu toe he :puh: Tuuuuuurlijk is het beter dan Saints Row. en het is een opvolger van SA, dus lijkt me het logisch dattie beter is. (oké hoeft niet per se altijd, maar bij R* wel)

Jep, ik vind San Andreas eigenlijk al vele malen beter dan Saints.

Maar ik weet vrijwel zeker dat R* ons niet teleurstelt :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

JA. Hij word beter. Mijn punten:

1 GTA IV word later uit gebracht en zal dus ook nieuwere technieken gebruiken die bij Saints Row nog niet konden toegepast (of dat deden ze gewoon niet).

2 GTA IV heeft dan wel geen vliegtuigen, maar SR ook niet, en ik denk dat ze het in IV dan wel de rest beter gaan maken om het verlies van de vliegtuigen niet zo op te laten vallen.

3 GTA IV word kleiner dan SA, maar groter dan VC. Naar mijn gevoel is zelfs VC groter dan SR (< niet zeker van), waardoor ik dus denk dat IV groter word dan SR wat meer speel plezier betekent.

4 GTA IV lijkt mij een betere verhaallijn te gaan hebben.

5 De maker van GTA IV (Rockstar dus) heeft ervaring met het maken van "GTA-achtige" spellen, en wel zo'n 10 jaar (de orginele "Grand Theft Auto" voor de PC kwam in 1997 uit).

6 GTA IV komt ook op PS3 uit. Zo ver ik weet SR niet.

7 Het is GTA IV!! IV heeft op dit moment al veel meer aandacht gekregen dan zo lang voor de release van SR, welke gewoon een graantje wil meepikken.

En waarom SR beter zou zijn dan IV:

-

Duidelijk lijkt me?

Bewerkt: door Nickonly
Link to comment
Delen op andere websites

na al die geruchten/feiten ben ik erg benieuwd en ik weet 100 % zeker dat deze beter worden dan alle GTA's die er tot nu toe zijn.

GTA IV maakt dus eigenlijk ook wel een hele vooruitgang vind ik zelf :D

Link to comment
Delen op andere websites

JA. Hij word beter. Mijn punten:

1 GTA IV word later uit gebracht en zal dus ook nieuwere technieken gebruiken die bij Saints Row nog niet konden toegepast (of dat deden ze gewoon niet).

Maar beter dan SA weet je hierdoor nog niet. De film Terminator 3 had ook nieuwere technieken en mooiere special effects dan deel 2 en toch was 2 veel beter.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Voor Saint Row te weinig informatie. En zeker beter dan SA voor vraag 2.

Naar wat ik allemaal lees op sites ben ik bijna zeker zoniet helemaal zeker dat GTA IV, San Andreas zal overtreffen.

Ik wacht nog altijd op meer informatie natuurlijk :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

achtja wat moet ik zeggen of denken¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿

+punten aan gta 4 is gracics realitijd actie en personage

--------punten aan gta 4 wordt kleiner dan sanandreas geen vliegtuigen geen bossen platteland en woestein en de bergen zijn er allemaal niet :-(:-(:-(:-(:-(:-(:N:cry::cry:

ik vondt het altijdt heerlijk om dan lekker met de polietie achter je aan door de woestein te krossen

en lekker met je auto over de bergen heen te knallen

en de bossen lekker tussen de bomen en door riviertjes heen te sjezen

de ruimte die je hebt in sanandreas heb je niet in gta 4 het word gewoon te klein ben ik bang

rockstar je stelt ons met de minpunten diep teleur we hoopten allemaal dat het juist nog groter en uitgesrekter zouw worden dan sanandreas :-(:cry::N

zuuuuuuuucht :N:N:N

:{:{:{

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...