MartyCeha Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 (bewerkt) Ik heb de Map Editor gedownload en ik krijg het beeld niet zoals op de screenshots. Bij mij is niets gekleurd, maar alles is gewoon grijs! Er zitten dus geen textures overheen. Zo kan ik neits onderschijden en geen nieuwe dingen maken :'( Bewerkt: 24 april 2007 door MartyCeha Reageren
Big Boss Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Heb je de nieuwste versie van MEd al? Versie 0.32. Als dat zo is, is jouw versie misschien bugged. Probeer deze eens. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 25 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Nee nog steeds niet! Alles is gewoon GRIJS! En bij de textures laat ie ook niks zien, alleen een wit vierkantje. Met texture modding heb ik wel ervaring maar met mapping en 3d modding niet zo Reageren
Big Boss Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Ik heb net even in mijn Map Editor gekeken, en heb ontdekt waar jouw probleem zit: Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Nee werkt ook niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.