Jump to content

je geld kwijt willen

Recommended Posts

Geplaatst:
ik heb te veel geld gewonnen met die paardenraces. Ik wil geld kwijt.

Ik ga gewoon altijd terug naar dat gokken, en zet heel veel geld in. Maar ik moet te lang drukken "$10000" dan is erg saai B)

weet iemand nog iets anders hoe je het kwijt krijgt?? <_<

Kan je in SA dan ook met páárden racen? Heel erg vreemd, dan is het eerste GTA met dieren in het spel. Goed idee voor makers van mods van VC

Geplaatst:

Ik ga gewoon altijd terug naar dat gokken, en zet heel veel geld in. Maar ik moet te lang drukken "$10000" dan is erg saai  B)

weet iemand nog iets anders hoe je het kwijt krijgt??  <_<

Kan je in SA dan ook met páárden racen? Heel erg vreemd, dan is het eerste GTA met dieren in het spel. Goed idee voor makers van mods van VC

Nee, je kunt alleen gokken op een paard. En je zit ze op een computer in een recht baan rennen.

Geplaatst:

ik vind het dom, geld te veel he kom toch op daar zit idere nl op te w8en(in het echt dan), ik zou wel willen dat ik dat geld had nu in sa, maar ben in lv en heb nog geen miljoen :o , dus niet zuren over te veel geld gewoon spelen en je mond houden, maar dan had je niet aan die paarde race moeten beginnen he <_< :D;) .

Geplaatst:

Ik ga gewoon altijd terug naar dat gokken, en zet heel veel geld in. Maar ik moet te lang drukken "$10000" dan is erg saai B)

weet iemand nog iets anders hoe je het kwijt krijgt?? <_<

MoNsTeR zet bijna al je geld in op het slechtste paard bij de paardenraces en dan nog evn 200 meter vernedert worden en klaar is MoNsTeR

Geplaatst:
Ja maar als jij op de achterlijkste lelijkste megoolieste paard inzit dan verlies je zeker weten.

Als ik gok, gok ik op het groene paard, winstkans 1 op 12 (dus een slecht paard). En ik heb er al meerdere malen mee gewonen, zelfs races achter elkaar, gevolg: ~100.000 werd 16.000.000

:-)

Geplaatst:

is goed dat ik het weet, dat je meer, en meer, kan verdienen :D , ik heb namelijk maaar 1 keer gegokt en ik zit in lv :o :D .

Geplaatst:

wi kan me ff een lijstje maken met de beste paarden top 6 bij mij wint de groene bijna nooit hoe kom ik dus snel aan een paar milioen ? :puh:

Geplaatst:
wi kan me ff een lijstje maken met de beste paarden top 6 bij mij wint de groene bijna nooit hoe kom ik dus snel aan een paar milioen ? :puh:

dat is niet altijd het zelfde paard dat wint. je moet gewoon geluk hebben

tip

zet al je geld(niet te veel de eerste keer na dat je nogis gewonnen hebt) in op

eenderd welk paard en ga en als dat paard verliest dan laad je weer de volgende

keer zet je alles tot als er niks meer bijkan op het paard dat de vorige keer won en je wint.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...