Jump to content

Ik kan me GTA SA niet uninstaleeren

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kan me gta san andreas niet uninstaleeren en als ik dat probeer dan staat er dat er een fout is.

Wat kan ik doen

Geplaatst:
Ik kan me gta san andreas niet uninstaleeren en als ik dat probeer dan staat er dat er een fout is.

Wat kan ik doen

Welke fout krijg je dan, misschien kan je er even een screenshot van maken. Wellicht dat het iemand bekend voorkomt.

Ik kan je wel wat aanwijzingen geven, of ze werken weet ik helaas niet. Normaal gesproken verwijder je een spel via 'Start' > 'Programma’s' > -spel in kwestie -. Probeer nu eens via het configuratiescherm dat eveneens via 'start' te bereiken is. Kies voor software en probeer hem via daar te verwijderen.

Een andere optie is het handmatig verwijderen, al weet ik niet of hij dan volledig weg is. Verwijder de map GTA San Andreas zelf eens, deze staat in de map 'Program Files > Rockstar Games'. Leeg daarna de prullenbak.

Tot slot, raadpleeg de zoekfunctie eens. Misschien zijn er meerdere mensen met hetzelfde probleem.

Ps: vergeet niet even een screenshot te posten van je foutmelding en wat extra info te geven. Heb je dit probleem eerder gehad, of gebruik je bijvoorbeeld mods?

Geplaatst:

Er staat dan het geblokeerd is

maar ik ben net erachter gekomen dat ik bij gta san andreas alle models heb verwijderd

maar als ik hem over nieuw zou instaleeren zouden die models er dan nog steeds niet zijn

of komen ze gewoon op nieuw want ze staan niet meer op de cd

Geplaatst:
Er staat dan het geblokeerd is

maar ik ben net erachter gekomen dat ik bij gta san andreas alle models heb verwijderd

maar als ik hem over nieuw zou instaleeren zouden die models er dan nog steeds niet zijn

of komen ze gewoon op nieuw want ze staan niet meer op de cd

Eigenlijk weet ik nu nog net zo weinig over de fout als net, maak dus een screen en plaats hem hier. Zo wordt het voor mij en de anderen ook wat makkelijker om voor je melding een oplossing te zoeken. ;)

Een schone installatie betekent altijd dat je de verwijderde bestanden weer terug zal krijgen. Haal je bijvoorbeeld een map weg, dan zal deze na een schone installatie gewoon weer te vinden zijn op de plek waar hij normaal gesproken ook hoort. Enige wat ik dan niet begrijp is dat je zegt dat die bestanden niet meer op de CD staan, dan moet je de bestanden van de originele speel CD hebben afgehaald en ik weet bovendien niet eens of dat überhaupt kan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...