koekoeksklok Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Ik had eerst een tool waarmee je kon zien welke collectables en missies je nog moest doen om 100% te krijgen, maar ik ben hem kwijt. Weet iemand welke ik bedoel? Reageren
HerrieM Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Je hebt het over de tool genaamd SAMA. Via de zoekfunctie heb ik de tool gevonden. http://www.gtaforum.nl/index.php?act=attac...st&id=12794 Reageren
koekoeksklok Geplaatst: 24 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2007 precies, dat is hem. Bedankt Reageren
wiard1990 Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 ik heb hem nou geinstaleert hij staat op buuroblad en nu ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 ik heb hem nou geinstaleert hij staat op buuroblad en nu ? Je moet SAMA even opstarten. Dat kan met een dubbelklik op het icoontje ('sama.exe'). Als het goed is krijg je dan een nieuw, klein schermpje. Via 'file > open savefile' kan je je savegame openen en zo zien wat je nog moet doen, door op de verschillende tabbladen te klikken. Reageren
BYOT Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 ik heb hem nou geinstaleert hij staat op buuroblad en nu ? Je moet SAMA even opstarten. Dat kan met een dubbelklik op het icoontje ('sama.exe'). Als het goed is krijg je dan een nieuw, klein schermpje. Via 'file > open savefile' kan je je savegame openen en zo zien wat je nog moet doen, door op de verschillende tabbladen te klikken. bij "analyse running game" geeft hij foutmelding dat mijn versie van SA niet wordt ondersteund; en met "openen" vind ik nergens savefiles .... in welke map staan die eigenlijk,en weet er iemand waar een andere versie van SAMA te vinden cheers Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Savegames vind je in de map: Mijn Documenten >> San Andreas User Files. Ze hebben dan de naam: GTASAsfx.b, met voor x een getal van 1 t/m 8. Voor de zekerheid nog een andere versie die je kunt downloaden: klik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.