Jump to content

probleem tijden instaleren van wow

Recommended Posts

Geplaatst:

DIt hoort dus helemaal niet in dit topic thuis. dit is de showroom en WoW is geen mod. Ik zou een moderator vriendelijk willen vragen voor een slotje of een move. :slotje:

>>> Door Dutchy3010: Ik zou jou vriendelijk willen vragen om je moderator commentaren voor je te houden...<<<

Geplaatst:

ik zei het toch maar ik hep er echt hulp mee nodig ps srr tad het in de verkeerde topic of zo iets is :$

Geplaatst:
DIt hoort dus helemaal niet in dit topic thuis. dit is de showroom en WoW is geen mod. Ik zou een moderator vriendelijk willen vragen voor een slotje of een move. :slotje:

Een slotje hoeft niet ;)

>>> Door Dutchy3010: Inderdaad, verplaatst, maar dit soort commentaar hoor jij ook niet te geven. ;)<<<

Maar over je probleem: Weet je zeker dat je pc het wel aankan?

Ik kan de fout niet zien (afbeelding wordt niet weergegeven), dus voor de rest zou ik het niet weten....

Geplaatst:

In de foutmelding staat, dat je contact moet opnemen met Blizzard Technical Support als het probleem blijft bestaan. Dat zou ik dan maar doen. Je moet je mailtje dan natuurlijk wel in het engels typen. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...