Crappy-Apple Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 (bewerkt) er is steeds een fout tijdens het instaleren van world of warcraft ik heb als van ales geprobeerd maar het blijft er komen ik heb het al zelf in vijlige modus geprobeerd http://file01.uploaddump.nl/~file01/upload...qeqqkaeam-1.png ps: dit is trouwens met elk spel dat ik prober te instaleren srr moet bij sofware staan Bewerkt: 24 april 2007 door Crappy-Apple Reageren
Teraku Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 DIt hoort dus helemaal niet in dit topic thuis. dit is de showroom en WoW is geen mod. Ik zou een moderator vriendelijk willen vragen voor een slotje of een move. >>> Door Dutchy3010: Ik zou jou vriendelijk willen vragen om je moderator commentaren voor je te houden...<<< Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 24 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2007 ik zei het toch maar ik hep er echt hulp mee nodig ps srr tad het in de verkeerde topic of zo iets is :$ Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 DIt hoort dus helemaal niet in dit topic thuis. dit is de showroom en WoW is geen mod. Ik zou een moderator vriendelijk willen vragen voor een slotje of een move. Een slotje hoeft niet >>> Door Dutchy3010: Inderdaad, verplaatst, maar dit soort commentaar hoor jij ook niet te geven. <<< Maar over je probleem: Weet je zeker dat je pc het wel aankan? Ik kan de fout niet zien (afbeelding wordt niet weergegeven), dus voor de rest zou ik het niet weten.... Reageren
Big Boss Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 In de foutmelding staat, dat je contact moet opnemen met Blizzard Technical Support als het probleem blijft bestaan. Dat zou ik dan maar doen. Je moet je mailtje dan natuurlijk wel in het engels typen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.