Jump to content

Video kaart

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb eigenlijk nog een vraag?

dat beeld he van vice city dat zo geblokt uit ziet. kan dat niet door de processor komen??

of is het zo dat als er een klein dingetje van je processor stuk is dat hij het helemaal niet doet.

want ik ben straks bang als ik een nieuw moederbord heb dat dan nog steeds het beeld zo is. :$

Geplaatst:
ik heb eigenlijk nog een vraag?

dat beeld he van vice city dat zo geblokt uit ziet. kan dat niet door de processor komen??

of is het zo dat als er een klein dingetje van je processor stuk is dat hij het helemaal niet doet.

want ik ben straks bang als ik een nieuw moederbord heb dat dan nog steeds het beeld zo is. :$

De processor doet het of doet het niet.

Als je pc kan opstarten, dan is het dus niet de CPU.

Het zou ook de Asus driver kunnen zijn zoals bij mij. download gewoon de nieuwe driver van de site van de fabrikant van het product (bv, Via, nVidia etc.).

• 2 weken later...
Geplaatst:

*kleine bump*

nou heb ik ongeveer 1 week geleden gebeld over dat die video kaart stuk is. maar nu gaat het bedrijf de fabrikant van de PC informeren over het probleem met mijn Video kaart. en dat die nieuwe video kaart die ik heb gekocht ook niet doet. dus dat gaan ze regelen en misschien krijg ik een nieuw moederbord of wel een nieuwe PC.

maarja ik wacht alweer een week op een reactie van hun en als ik hun telkens bel kost het wel 70 cent per minuut. zulke lieverds zijn het natuurlijk wel. :ch:

maargoed nou heb ik besloten als ze na deze week nog niet hebben gebeld dat ik dan tot die maandag daarop nog wacht en dan gewoon een nieuwe moederbord bestel. :sigaar:

dus nou wil ik weten of er nog wat goedkope hardware site,s zijn die dat moederbord verkopen. het moederbord is een Asus A8N-VM en mijn budget is ongv 80 euro dus dat is niet veel maar dat moederbord is ook niet duur dus weet iemand misschien een paar goedkope hardware sites,s ??

deze site,s weet ik wel: azerty.nl, cool-prices, alternate, informatique en meer weet ik eigenlijk niet maar er zijn wel veel als ik het goed heb dus.

weet iemand nog een goedkope hardware site of wat dan ook??? :*D

Alvast heel erg bedankt :cya:

Geplaatst:
*kleine bump*

nou heb ik ongeveer 1 week geleden gebeld over dat die video kaart stuk is. maar nu gaat het bedrijf de fabrikant van de PC informeren over het probleem met mijn Video kaart. en dat die nieuwe video kaart die ik heb gekocht ook niet doet. dus dat gaan ze regelen en misschien krijg ik een nieuw moederbord of wel een nieuwe PC.

maarja ik wacht alweer een week op een reactie van hun en als ik hun telkens bel kost het wel 70 cent per minuut. zulke flikkers zijn het natuurlijk wel. :ch:

maargoed nou heb ik besloten als ze na deze week nog niet hebben gebeld dat ik dan tot die maandag daarop nog wacht en dan gewoon een nieuwe moederbord bestel. :sigaar:

dus nou wil ik weten of er nog wat goedkope hardware site,s zijn die dat moederbord verkopen. het moederbord is een Asus A8N-VM en mijn budget is ongv 80 euro dus dat is niet veel maar dat moederbord is ook niet duur dus weet iemand misschien een paar goedkope hardware sites,s ??

deze site,s weet ik wel: azerty.nl, cool-prices, alternate, informatique en meer weet ik eigenlijk niet maar er zijn wel veel als ik het goed heb dus.

weet iemand nog een goedkope hardware site of wat dan ook??? :*D

Alvast heel erg bedankt :cya:

Neem bv. een Asrock 939NF6G-VSTA. Die kost minder dan 60 euro en heeft ook onboard video.

Geplaatst:

en die schroeven van dat moederbord staat precies op de plek waar ze van mijn kast op zitten? zodat ik hem er zo op kan zetten ?

het is wel een mATX dus het moet passen neem ik aan. :sigaar:

ik zal nog wel ervover nadenken wel bedankt :bier:

maar weet iemand nog goedkope site,s ??

Geplaatst:
en die schroeven van dat moederbord staat precies op de plek waar ze van mijn kast op zitten? zodat ik hem er zo op kan zetten ?

het is wel een mATX dus het moet passen neem ik aan. :sigaar:

ik zal nog wel ervover nadenken wel bedankt :bier:

maar weet iemand nog goedkope site,s ??

of kijk op tweakers.net waar hij 't goedkoopste is.

Overigens zijn 4launch en Alternate niet goedkoop.

Geplaatst:

Ik weet het niet. maar ik denk dat ik maar zal zeggen wat voor moederbord ik wil. :)

het moet iniedergeval een:

mATX formaat hebben

939 Socket hebben

4 ddr geheugen banken hebben

4 SATA aansluitingen hebben

onboard audio card hebben

PCI E 16x slot hebben

en voor de rest maakt het allemaal niet zo uit. het mag een onboard video card hebben maar het liefst niet want ik heb al een video kaart gekocht natuurlijk.

de rest is wel belangerijk want anders kunnen me oude dingen niet worden aangesloten op dat moederbord.

dus als iemand het weet van welke site de goede kwaliteit moederbord is en voor een niet al te dure prijs. onder de 90 euro het liefst. :Y merk maakt mij niets uit als hij het maar doet.

alvast bedankt...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...