pimp Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 Als ik op stats druk dan die ik rechts boven hoo-rider staan die zie ik wel eens naar beneden gaan maar wat is dat?? Wat kan je er meee?? ps... hij staat op 10226 greets pimp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 Je criminal rating , je kunt er niks mee ofzo gewoon voor de mooiheid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timbof5 Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 hoo-rider is je rank en het getal is je criminal-rating. hoe hoger het getal, des te hoger je rank wordt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pinguin Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 heeft het ook nog een functie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 als je super goed en ver bent staat er King of San Andreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 ik heb 30000 denk ik of veel meer . en zit op 87.70 % Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pinguin Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 het kan me eigenlijk dan niz schelen wat ik heb als het geen functie heb ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 Neej is eigenlijk ook nergens voor maar als je verder niks meer leuks te doen hebt is het wel leuk om die up te ranken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 bij mij staat : BIG HOMIE en 83883 punten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.