Jopper47 Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 (bewerkt) Hallo beste mede leden! Soms erger ik me dood aan die saaie campers in SA, dus ik dacht: laat ik een nieuwe texture ervoor maken! Dus later dacht aan het enige echte nederlandse GTAForum.nl Van J.V EDIT: Kleur veranderd Bewerkt: 24 april 2007 door Johannes47 Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Wat gebeurt er als je door een Pay N Spray rijd? Wordt hij dan weer normaal? Overigens is dat zwart niet mooi, je kan er beter een soort textuur in maken. Reageren
Jopper47 Geplaatst: 24 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2007 (bewerkt) Wat gebeurt er als je door een Pay N Spray rijd? Wordt hij dan weer normaal? Overigens is dat zwart niet mooi, je kan er beter een soort textuur in maken. Wel, alleen de witte kleur van de camper verandert in zwart met het gtaforum erop. Bewerkt: 24 april 2007 door Johannes47 Reageren
Big Boss Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 (bewerkt) Hij is wel mooi, maar misschien is het beter als je de body geheel "forumoranje" maakt, met in witte letters GTAForum.nl. Overigens, is hij ergens te downloaden? Edit: En nog een - naar mijn mening grote - typefout: Dus later dacht aan het enige echte nederlandse GATForum.nl GATForum.nl? Bewerkt: 24 april 2007 door Big Boss Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Misschien is het leuk om dit plaatje op de camper te plakken dus wat bovenaan de site/het forum staat Reageren
profile Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Ik ken niet veel van modding maar ik vind dat busje nog al normaal. Je kan zoals Da phoenix al zij beter dat plaatje gebruiken. Nu geef ik nog een 5 Reageren
Jopper47 Geplaatst: 25 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2007 (bewerkt) Ik ken niet veel van modding maar ik vind dat busje nog al normaal.Je kan zoals Da phoenix al zij beter dat plaatje gebruiken. Nu geef ik nog een 5 ... Bewerkt: 26 april 2007 door Johannes47 Reageren
Big Boss Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Misschien is het leuk om dit plaatje op de camper te plakkendus wat bovenaan de site/het forum staat Dat gaat niet! Die header is een GIF. Ik heb die verkleind in Paint, maar je moet opslaan in BMP, en dan gaan kleurgegevens verloren. Je kan natuurlijk een PrintScreen nemen, dan lukt het wel. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Wat zeur je dan.... Ik vind hem nog steeds niet echt mooi, die tekst is veel te blokkerig, die moet echt scherper. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Misschien is het leuk om dit plaatje op de camper te plakkendus wat bovenaan de site/het forum staat Dat gaat niet! Die header is een GIF. Ik heb die verkleind in Paint, maar je moet opslaan in BMP, en dan gaan kleurgegevens verloren. Je kan natuurlijk een PrintScreen nemen, dan lukt het wel. Ik nam het plaatje als voorbeeld. dus zo iets met GTAForum. Hij hoeft niet persé dit plaatje te gebruiken. Ik had hem gewoon gesnapt en geplakt in mijn eerdere post. dus geen BMP van gemaakt. En ik weet dat je BMP nodig hebt. hoewel kan ook PNG! Reageren
Jopper47 Geplaatst: 26 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Misschien is het leuk om dit plaatje op de camper te plakkendus wat bovenaan de site/het forum staat Dat gaat niet! Die header is een GIF. Ik heb die verkleind in Paint, maar je moet opslaan in BMP, en dan gaan kleurgegevens verloren. Je kan natuurlijk een PrintScreen nemen, dan lukt het wel. Ik nam het plaatje als voorbeeld. dus zo iets met GTAForum. Hij hoeft niet persé dit plaatje te gebruiken. Ik had hem gewoon gesnapt en geplakt in mijn eerdere post. dus geen BMP van gemaakt. En ik weet dat je BMP nodig hebt. hoewel kan ook PNG! Ik ga wel wat proberen. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Dat logo kan je zonder kleurverlies opslaan als .bmp, ik heb het namelijk gedaan, en weinig tot geen kleurverlies. Reageren
Big Boss Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Moet je even zien waar ik op uitkom: Meer screenshots. Wat vinden jullie? Reageren
Jopper47 Geplaatst: 27 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2007 (bewerkt) Moet je even zien waar ik op uitkom: Meer screenshots. Wat vinden jullie? In ieder geval niet mooi! Maar dat kwam er bij mij ook uit hoor. Van J.V Bewerkt: 27 april 2007 door Johannes47 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.