GTAFreak007 Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2007 hoe kun je Pole Position en Boatyard uitspelen want ik krijg namelijk geen missies meer ik heb Ice Cream factory- uitgespeeld Malibu Club- uitgespeeld Taxi Company - uitgespeeld Printworks - uitgespeeld Film Studio -uitgespeeld Pole Position- Niet uitgespeeld Boatyard - Niet uitgespeeld Sunshine Cars Nog niet gekocht dus a.u.b. help mij mvg gtafreak007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2007 hoe kun je Pole Position en Boatyard uitspelen want ik krijg namelijk geen missies meer...De Boatyard kun je uitspelen door de race Checkpoint Charlie te halen. Deze race start je door na het kopen van de Boatyard in één van de twee boten te stappen die daar in het water liggen. Vaar binnen de tijd door alle checkpoints en de Boatyard is voltooid. Overigens kun je de race daarna vaker doen onder zwaardere omstandigheden, maar dat is niet nodig voor het voltooien van de Boatyard en/of het halen van de 100 %.De Pole Position Stripclub is ook helemaal niet moeilijk, alleen bestaat daar onduidelijkheid over de precieze manier van uitspelen. Feit is dat je een bepaald geldbedrag moet uitgeven aan de danseres die je achterin het gebouw kunt vinden. Als je de stripclub binnenkomt moet je langs de drie danspodia lopen naar de hokjes daarachter. Ga het eerste hokje aan je linkerhand binnen en neem daar rustig plaats. Nu komt dus de onduidelijkheid: Over het precieze geldbedrag dat je daar moet uitgeven bestaat onduidelijkheid. Ik raad je aan om dat hokje binnen te gaan en even 5 minuten wat anders te gaan doen. Pak wat drinken, lees de krant en na terugkeer kun je veilig weer uit het hokje. Nu krijg je de melding dat je de Pole Position Stripclub hebt gehaald. Veel succes ermee en mochten er zich nog problemen voordoen dan hoor ik die graag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAFreak007 Geplaatst: 24 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 april 2007 oke bedankt ga het nu uittesten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2007 Nu komt dus de onduidelijkheid: Over het precieze geldbedrag dat je daar moet uitgeven bestaat onduidelijkheid. Ik raad je aan om dat hokje binnen te gaan en even 5 minuten wat anders te gaan doen. Pak wat drinken, lees de krant en na terugkeer kun je veilig weer uit het hokje. Nu krijg je de melding dat je de Pole Position Stripclub hebt gehaald. Ik heb een hekel aan onduidelijkheden, dus ik heb het even in de SCM sources nagekeken. In het hokje, betaal je elke 5 seconden $5. Als je in totaal $300 of meer hebt uitgegeven, is de "Asset Completed". Dit betekend dus dat je minimaal 300 seconden, dus inderdaad 5 minuten in het hokje moet zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2007 5min? ik had altijd gelezen moet 20min wachten ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2007 Maar ik doe het in 3 min? Maar het zou kunnen dat ik wel op een rare manier doe. Want ik doe 1 minuut erin, eruit, 1 minuut erin, eruit, 1 minuut erin, eruit. En dan krijg ik Asset Completed ofzoiets? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.