Jump to content

HELP mij aub


GTAFreak007

Recommended Posts

hoe kun je Pole Position en Boatyard uitspelen want ik krijg namelijk geen missies meer ik heb

Ice Cream factory- uitgespeeld

Malibu Club- uitgespeeld

Taxi Company - uitgespeeld

Printworks - uitgespeeld

Film Studio -uitgespeeld

Pole Position- Niet uitgespeeld

Boatyard - Niet uitgespeeld

Sunshine Cars Nog niet gekocht

dus a.u.b. help mij

mvg gtafreak007 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

hoe kun je Pole Position en Boatyard uitspelen want ik krijg namelijk geen missies meer...
De Boatyard kun je uitspelen door de race Checkpoint Charlie te halen. Deze race start je door na het kopen van de Boatyard in één van de twee boten te stappen die daar in het water liggen. Vaar binnen de tijd door alle checkpoints en de Boatyard is voltooid. Overigens kun je de race daarna vaker doen onder zwaardere omstandigheden, maar dat is niet nodig voor het voltooien van de Boatyard en/of het halen van de 100 %.

De Pole Position Stripclub is ook helemaal niet moeilijk, alleen bestaat daar onduidelijkheid over de precieze manier van uitspelen. Feit is dat je een bepaald geldbedrag moet uitgeven aan de danseres die je achterin het gebouw kunt vinden. Als je de stripclub binnenkomt moet je langs de drie danspodia lopen naar de hokjes daarachter. Ga het eerste hokje aan je linkerhand binnen en neem daar rustig plaats. Nu komt dus de onduidelijkheid: Over het precieze geldbedrag dat je daar moet uitgeven bestaat onduidelijkheid. Ik raad je aan om dat hokje binnen te gaan en even 5 minuten wat anders te gaan doen. Pak wat drinken, lees de krant en na terugkeer kun je veilig weer uit het hokje. Nu krijg je de melding dat je de Pole Position Stripclub hebt gehaald.

Veel succes ermee en mochten er zich nog problemen voordoen dan hoor ik die graag :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nu komt dus de onduidelijkheid: Over het precieze geldbedrag dat je daar moet uitgeven bestaat onduidelijkheid. Ik raad je aan om dat hokje binnen te gaan en even 5 minuten wat anders te gaan doen. Pak wat drinken, lees de krant en na terugkeer kun je veilig weer uit het hokje. Nu krijg je de melding dat je de Pole Position Stripclub hebt gehaald.

Ik heb een hekel aan onduidelijkheden, dus ik heb het even in de SCM sources nagekeken.

In het hokje, betaal je elke 5 seconden $5. Als je in totaal $300 of meer hebt uitgegeven, is de "Asset Completed".

Dit betekend dus dat je minimaal 300 seconden, dus inderdaad 5 minuten in het hokje moet zitten. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...