kpaenen Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 ik weet waar je met de RC baron moet spelen (zero's RCshop) , maar waar kan je met de RC goblin, tiger en of dat helikoptertje spelen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 ik weet waar je met de RC baron moet spelen (zero's RCshop) , maar waar kan je met de RC goblin, tiger en of dat helikoptertje spelen? Je kan sowieso niet met de RC voertuigen spelen buiten de missies om, jammer maar helaas. Zoals je zelf al zegt kun je alleen met de RC Baron spelen, achter in de winkel van Zero. Je kan ze wel spawnen met een garage editor bijvoorbeeld maar dan nog heb je er niets aan, want je kan er niet in. Misschien is er wel een mod die dit mogelijk maakt, echter zul je die wel even moeten zoeken. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 helicopter in de laatste zerro missies, de baron, is die heli en het andere wat je hebt gezegd, is de wagen wara zero mee rijd in de laatste zero missie Reageren
GTA_XP Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 (bewerkt) Met deze mod kan je RC tiger, RC goblin, en alle voertuigen van afstand bestanden. >>HIER<< Het werkt voor alle versies. Bewerkt: 25 april 2007 door hooligun Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Je kan ook MTA installeren en een MTA Map maken met RC Spawns erin. Je kan die voertuigen dan zelf besturen, alleen je ziet CJ eruit steken. Reageren
kpaenen Geplaatst: 26 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2007 laat dan maar want ik wil sa niet modden, zo ben ik vc kwijt geraakt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.