Krystian GTASA Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Hoe moet je Save game in je spel zetten die je bijvoorbeeld hebt gedownload Reageren
Bling Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Door deze te plaatsen in de map waaruit het spel de savegame ophaalt. De betreffende map is meestal te vinden in de map Mijn Documenten, genaamd: "GTA San Andreas User Files." Overigens had je bij het gebruiken van de 'zoekfunctie' hier wel meerdere topics over kunnen vinden, maar dat terzijde. Reageren
Krystian GTASA Geplaatst: 24 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2007 weet je ook hoe je muziek erop zet/ weet je ook hoe je muziek erop zet/ ik weet het al Reageren
angerfist46 Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 weet je ook hoe je muziek erop zet/weet je ook hoe je muziek erop zet/ ik weet het al Dat bovenste werkt niet die van bling Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 weet je ook hoe je muziek erop zet/weet je ook hoe je muziek erop zet/ ik weet het al Dat bovenste werkt niet die van bling Wat Bling zegt klopt wel. Zorg wel dat het een savegame is met de extensie .b, dus GTASAsf1.b bijvoorbeeld. Anders kan het zijn dat hij ingepakt is met Winrar en dan laad hij dus niet in het spel... Reageren
Jack89 Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) Als je Windows Vista gebruikt doe je het als volgt: Start> Documenten > GTA San Andreas User Files (Of Documents als je Vista in het Engels is) Plak daarin jouw bestanden die je hebt uitgepakt met Winzip of Winrar En save van Gta SA ziet er zo uit: GTASAsf1.b Edit: Sorry guys, had niet gezien dat het een beetje overal gepost was. Bewerkt: 12 mei 2007 door Jack89 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.