st0rm Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 (bewerkt) kan iemand de firefighter missie's doen en die van politie?:Pheb paramedic wel gehaald de rest lukt niet:( weet niet waar ik gesaved heb GTASAsf1.b ty:D Bewerkt: 24 april 2007 door st0rm
-Matthijs- Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 (bewerkt) Firefighter - Mission Passed! Beloning: $$$ - Vuurbestendig! De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Ps: Zou iemand anders de vigilante nog even willen halen, ik moet plotseling even voor iemand anders plaats maken op de PC, b.v.d. Bewerkt: 24 april 2007 door -Matthijs-
st0rm Geplaatst: 24 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Firefighter - Mission Passed!Beloning: $$$ - Vuurbestendig! De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Ps: Zou iemand anders de vigilante nog even willen halen, ik moet plotseling even voor iemand anders plaats maken op de PC, b.v.d. dank je alvast:D voor dese missie:D
st0rm Geplaatst: 24 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2007 (bewerkt) srry maar me vorige moest nog 1 ding gedaan worden maar is gesloten duss kan iemand politie missie's doen?? missie:politie missie cheats:nee versie:2 GTASAsf1.b srry als het niet mag maar ja de andere was al gesloten >>> Door Bling: Sorry, mijn fout. Topics samengevoegd en heropend. <<< ik moet gaan alvast bedankt Bewerkt: 24 april 2007 door Bling
HerrieM Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 (bewerkt) Gehaald: Vigilante + $$$ en Max Armor verhoogd naar 150% Bewerkt: 25 april 2007 door HerrieM
Recommended Posts