ThunderDuck Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Ik snap wel dat dat voor de meeste goed is, maar in mijn geval zou ik er niet goed aan toe zijn geweest. Ik heb namelijk een schildklierafwijking, dus m'n stofwisseling gaat te snel. Ik weeg nu al veel te licht. Ik zou niet willen weten hoe mager ik zou zijn als ze mij dat spul toe diende als baby. Met mij hetzelfde. Je kan nooit weten of iemand eenbepaalde afwijking heeft. Als ik geen vet zou krijgen zou ik bij wijze van spreken vanavond dood op de vloer liggen. Ik ben 12 jaar en weeg 28 kilo. Dat is toch niet gezond? Als ik geen vet aanmaakte zou ik dood zijn. Het is nou eenmaal niet goed om de natuur proberen te veranderen. De meeste mensen krijgen overgwicht door teveel en te vet eten. Enkele mensen krijgen het door een ziekte, maar deze laat ik buiten beschouwing. Reageren
Youp Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 (bewerkt) Ik heb wel overgewicht. Maarja ik geloof dit nieuws bericht niet zo.. Je moet toch van je leven genieten? Dat doe ik dus door te eten drinken etc. Ik zou toch oppassen met wat je doet. Veel mensen met overgewicht hebben er later spijt van. En sowieso is het ook niet goed voor je, aderen slippen dicht. Zo loop je veel meer risico op een herseninfarct. Probeer een afleiding te vinden zodat je niet gaat eten. En beweeg natuurlijk genoeg . Tegenwoordig kijkt men meer op uiterlijk dan op innerlijk. Zelf heb ik geen overgewicht, ik zit gewoon goed qua lengte en gewicht. Bewerkt: 27 april 2007 door Youp Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Ik heb wel overgewicht. Maarja ik geloof dit nieuws bericht niet zo.. Je moet toch van je leven genieten? Dat doe ik dus door te eten drinken etc. Ik zou toch oppassen met wat je doet. Veel mensen met overgewicht hebben er later spijt van. En sowieso is het ook niet goed voor je, aderen slippen dicht. Zo loop je veel meer risico op een herseninfarct. Probeer een afleiding te vinden zodat je niet gaat eten. En beweeg natuurlijk genoeg . Tegenwoordig kijkt men meer op uiterlijk dan op innerlijk. Zelf heb ik geen overgewicht, ik zit gewoon goed qua lengte en gewicht. Maar het is best moeilijk hoor. Ik moet wat hebben in me mond om te eten. Maar je moet eten om sterk te blijven man. Maar verder heb ik nog geen last. Ik ben wel gauw moe en zweet me rot na het gymen. Dan is me hele t-shirt zeiknat. Net dat tie onder de kraan is gehouden ofzo. Reageren
Youp Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Tom (toch?), je kan in plaats van iets ongezonds in je mond te hebben ook iets gezonds eten. Bijvoorbeeld een appel. Vind iets gezonds waar je ook dol op bent. Ga meer sporten, zo krijg je betere conditie etc. Btw: ik weet dat het ontzettend moeilijk is, maar proberen kan geen kwaad Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.