Talietje Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Weet iemand waar ik Poser kan downloaden ik vind het maar nergens ofwel is het dan een winzip pakket maar dan wil ik het uitpakken en dan.. klopt er iets niet. Maar weet iemand misschien waar je hem gewoon zo kunt downloaden of met een winrar pakket? Reageren
Schno009 Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Je moet wel de .zip downloaden he, niet die macintosh file. Ik neem tenminste aan dat je het 3d gezichten modeller programma dinges bedoelt. De volledige versie kost overigens 250 dollar (op dit moment 173 euro) Reageren
Talietje Geplaatst: 25 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2007 doe ik ook en dan doe ik add en dan extract maar eer zit gewoon geen programma in!! Reageren
Arjen Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 doe ik ook en dan doe ik add en dan extract maar eer zit gewoon geen programma in!! Je moet dat .zip bestand openen en dan Extract. Niet op Add drukken. Reageren
Talietje Geplaatst: 25 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Weet iemand hoe je kinderen en vrouwen kan maken? ik kan alleen maar mannen maken, maar ik weet zeker dat je ook vrouwen kan majken Reageren
Mirrrr Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Mag ik vragen waar dit over gaat? :$ Reageren
Preddy Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Voor de aardigheid heb ik beide topics van je over dit onderwerp samengevoegd, elke keer een ander topic over hetzelfde programma zie ik weinig nut in. Helemaal omdat het door dezelfde persoon gevraagd wordt. @mirrr: Poser is a 3D rendering and animation software program optimized for models that depict the human figure in three-dimensional form. @Tallex, misschien dat het op de officiële site staat? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.