GTAFreak007 Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 weet er iemand wat ik moet invullen bij de inkomende en uigaande berichten server ik heb belgacom skynet dus als iemand mij kan helpen hier er een foto van Reageren
jeroenvangeel13 Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 weet er iemand wat ik moet invullen bij de inkomende en uigaande berichten server ik heb belgacom skynet dus als iemand mij kan helpen hier er een foto van is een vaak voorkomend probleem bij belgacom skynet (de fout licht vaak bij hen) maar je zou dit een s kunnen proberen: 'pop.skynet.be' en 'smtp.skynet.be' als dat niet werkt zou je nog 'pop.skynet.net' en 'smtp.skynet.be' je kan bij de smtp ook nog 'relay.skynet.be' proberen. anders zou ik het niet weten. zou graag willen weten of je al mail hebt kunnen verstuuren bij belgacom skynet of heb je er nog geen enkele mail kunnen verzenden? wil dit graag weten omdat ik deze vraag regelmatig tegenkomsucces ermee, jeroen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.