.:TOM:. Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Hallo allemaal, ik heb juist een .IDE en .IPL gemaakt maar GTA crasht bij het laden. Kan iemand even checken wat ik fout heb gedaan? Ok nu gta.dat van IDE nu van IPL Dan nu de files zelf: San Andreas War II.IDE : San Andreas War II.IPL : Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Zorg is dat de naam van de map en de naam van je IDE en IPL aan elkaar geschreven staat, en geen cijfers bevat. Ik neem aan dat je in een gecleande SA werkt..? Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 25 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2007 (bewerkt) Euhm, gecleaned? Mapcleaner ofzo ? Lukte niet goed bij mij... Euhm, de mapcleaner stopt altijd bij : Collecting information : peds EDIT: Srry, andere post niet gezien. >>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg de "Bewerk"-knop.<<< Bewerkt: 25 april 2007 door Dutchy3010 Reageren
Jorge_F Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Je moet even geduld hebben. Ik raad je aan om ondertussen geen andere dingen te doen gewoon niks doen met je computer en je muis niet bewegen. Zodra ik namelijk een ander scherm opent flipt ie. En gewoon geduld hebben... Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 25 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2007 K bedankt, het duurt wel erg lang als je er op zit te kijken dus ik dacht is ie vastgelopen of zo.. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Zitten de bestanden wel in de gta3.img? (Kan zijn dat je dat perongeluk vergeten bent) Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 26 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Het zijn originele bestanden van gta sa dus jah Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.