profile Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 (bewerkt) Type: Signature Stijl:road fast (een beetje fisichella,F1 stijl) Afbeelding: en aan de andere kant Tekst:ergens onderaan in het klein fisichella Rand:geen Kleuren:Wat je zelf het mooist vind Render: / Extra:Bij de tweede foto hoef ik enkel fisichella (die gewonnen heeft ) En ook nog zo'n wazige overgang in het midden van pic 1 naar 2 Bewerkt: 25 april 2007 door RonaldVC Reageren
M4X Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 (bewerkt) Ik ga kijken wat ik voor je kan doen, ik edit dit bericht zodra hij af is ____________________________________________________________ Edit: http://img399.imageshack.us/img399/8268/fisichellauv2.jpg Veel plezier er mee! Bewerkt: 25 april 2007 door M4X Reageren
profile Geplaatst: 25 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Dank je. Hij is heel mooi. Ik heb hem meteen gebruikt. Een 10 Reageren
profile Geplaatst: 26 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Wil er speciaal voor mij iemand op mijn sig mijn naam veranderen. Er stond Fisichella.Nu moet er op dezelfde plek Profile komen te staan. En rechts onderaan in het klein.Fisichella 4 life alvast bedankt. >>> Door .Levi.: Topic samengevoegd met voorgaande aanvraag topic. Je had RonaldVC of mij best even kunnen pb-en of het hier gepost kon worden. Topic bij deze geopend. Ook is het wat beter als je het vraagt aan M4X, alleen hij kan de PSD file nog hebben en de boel dus gemakkelijk veranderen zoals jij het zou willen.<<< Reageren
M4X Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 (bewerkt) Wil er speciaal voor mij iemand op mijn sig mijn naam veranderen.Er stond Fisichella.Nu moet er op dezelfde plek Profile komen te staan. En rechts onderaan in het klein.Fisichella 4 life alvast bedankt. >>> Door .Levi.: Topic samengevoegd met voorgaande aanvraag topic. Je had RonaldVC of mij best even kunnen pb-en of het hier gepost kon worden. Topic bij deze geopend. Ook is het wat beter als je het vraagt aan M4X, alleen hij kan de PSD file nog hebben en de boel dus gemakkelijk veranderen zoals jij het zou willen.<<< En die had ik dus net voor deze tweede aanvraag gewist, anders had ik de tekst nog even simpel kunnen editten Toch maar even iets geprobeerd, hopelijk vind je het goed: http://img175.imageshack.us/img175/2298/profilecopypi2.jpg Bewerkt: 28 april 2007 door M4X Reageren
profile Geplaatst: 28 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Ik vind hem mooi ja maar: 1)Je bent er vergeten fisichella 4 life bij te zetten (rechts onderaan in een klein maar goed leesbaar lettertype) 2)profile in dat zelfde lettertype als fisichella is niet mooi.Een ander lettertype graag Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.