Bright Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 uit welke film komt deze screen? dit is bright trouwens, ik zat even bij clowntje op zijn pc als jullie bewijs willen zal ik(bright) hier zo ook nog even posten Jup klopt Reageren
Preddy Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Harold & Kumar Go to White Castle misschien? Reageren
Bright Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Harold & Kumar Go to White Castle misschien? helemaal goed! nu ben jij Reageren
Preddy Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Noem de persoon die te zien was in alle volgende films: X-Men, X-men 3: The Last Stand, Spider-Man, Spider-Man 2, Spider-Man 3, Daredevil, Hulk en Fantastic Four. Reageren
Bright Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Noem de persoon die te zien was in alle volgende films:X-Men, X-men 3: The Last Stand, Spider-Man, Spider-Man 2, Spider-Man 3, Daredevil, Hulk en Fantastic Four. Wolverine?? Reageren
Preddy Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Stan Lee We have a winner , in zo'n beetje alle films gebaseerd op een Marvel Comic heeft de vader van die strips een klein rolletje. In Spider-man 3 bijvoorbeeld is het de oude man die ineens tegen Peter begint te praten. Edit: Damn Nils, je maakt me jaloers , mooie poster is dat. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 (bewerkt) Hij is gewoon geniaal wat striphelden betreft en ook een markant figuur. Volgende vraag; Wie regisseerde de Hollywood-kaskraker I Killed My Lesbian Wife, Hung Her on a Meat Hook, and Now I Have a Three-Picture Deal at Disney uit 1993? [offtopic] Preddy, ik heb jouw avatar als poster op mijn kamer hangen Vind het zo'n mooi plaatje. :$ [/offtopic] Bewerkt: 9 mei 2007 door NilsHolgersson Reageren
sevaboy Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 (bewerkt) Ik weet het misschien?Is de titel 'Here's Johny'of kan ook misschien'Johny' Edit: ow,gemist!De regiseur bedoelt hij.Ik denk Stanley Kubrick Bewerkt: 13 mei 2007 door sevaboy Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Ik weet het misschien?Is de titel 'Here's Johny'of kan ook misschien'Johny'Edit: ow,gemist!De regiseur bedoelt hij.Ik denk Stanley Kubrick Nee, die film heet The Shining. En die is geregiseerd door Stanley Kubrick. Dat was totaal offtopic(dit trouwens ook). Maar aangezien het antwoord wat ik ook denk wat goed is al gegeven is kan ik het niet meer zeggen nu. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Jay Lacopo was niet de regisseur hoor Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Hij is gewoon geniaal wat striphelden betreft en ook een markant figuur. Volgende vraag; Wie regisseerde de Hollywood-kaskraker I Killed My Lesbian Wife, Hung Her on a Meat Hook, and Now I Have a Three-Picture Deal at Disney uit 1993 ik denk dat de regisseur Ben Affleck is Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Juist. Onze enige echte Bennie from the Block Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 okj welke film won de saturn award voor Best Science Fiction Film?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.