HerrieM Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Nee, leuk geprobeert, maar die is het niet. Nog een hint: "Het was een van de allereerste films die intensief gebruik maakten van door computers gegenereerde beelden." Reageren
Mirrrr Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 In welke filmklasieker speelde Humphrey Bogart de hoofdrol? Reageren
Preddy Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 In welke filmklasieker speelde Humphrey Bogart de hoofdrol? Casablanca? Reageren
Bassiej Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 (bewerkt) In welke filmklasieker speelde Humphrey Bogart de hoofdrol? Ik ga voor "The African Queen" [Edit] Dat is nou jammer Bewerkt: 3 juni 2007 door Bassiej™ Reageren
Mirrrr Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Ik ga voor Preddy zijn antwoord Reageren
Preddy Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Welke film eindigt ongeveer hetzelfde als San Andreas, met een achtervolging op een brandweerwagen met een losgeslagen ladder? Tevens met de een die aan de ladder hangt en een ander die heb ervanaf probeert te gooien. @hieronder, die eindigt er niet mee, als ik het me goed herinner is dat aan het begin. Reageren
Preddy Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Con Air? Das correct , tenminste, die had ik voor ogen. Reageren
Puma Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 *Terminator 3: Dat is een kraanwagen, en dat is niet het einde van de film wat jij bedoelt Reageren
-Niels- Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Uit welke film komt de zin: Mi Scusi? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.