Jump to content

Muziek- & Filmquiz

Recommended Posts

Geplaatst:

Morgen ben ik op reis dus kan ik waarschijnlijk dan niet meer zeggen wie het juiste antwoord zou geven, dus geef ik de volgende vraag aan diegene die hier als eerste komt. :D

• Reacties 133
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Preddy

18

• HerrieM

14

• Bright

11

• -Niels-

10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ok dan stel ik een vraag =] In welke korte film (50 min.) word een experiment uitgevoerd door een geschiedenisleraar om te onderzoeken hoe Hitler zo veel mensen met zich mee wist te krijgen? (Dit vind ik zelf een heel goede film, en zeker een aanrader, hij is gewoon gratis op internet te bekijken (niet al te hoge kwalitiet) en dat is dan ook nog eens legaal =] ) Ik post de link wel als het goede antwoord is gegeven :D

Geplaatst:

Was dat niet 'The Wave', met een golf als logo. Die kreeg ik vroeger te zien tijdens een les maatschappijleer (dacht ik).

Geplaatst:
Was dat niet 'The Wave', met een golf als logo. Die kreeg ik vroeger te zien tijdens een les maatschappijleer (dacht ik).

Helemaal goed =] Hij is trouwens Hier te bekijken :) Volgende vraag voor jou

Geplaatst:

In welke film spelen zowel Robert de Niro als Al Pacino samen zonder dat ze samen in één shot te zien zijn?

NB: Ik bedoel niet één van The Godfather films aangezien het daar om verschillende tijdslijnen gaat. En ook niet Righteous Kill aangezien deze pas in 2008 uitkomt.

Geplaatst:
In welke film spelen zowel Robert de Niro als Al Pacino samen zonder dat ze samen in één shot te zien zijn?

NB: Ik bedoel niet één van The Godfather films aangezien het daar om verschillende tijdslijnen gaat. En ook niet Righteous Kill aangezien deze pas in 2008 uitkomt.

de film heat ?

Geplaatst:
Heat is het goede antwoord. :sigaar:

yeah :puh:In welke film komen de rappers Xzibit, Obie Trice, eminem en proof voor ? :)

Geplaatst:
Hmmm, Obie Trice en Proof herken ik niet, maar die zullen ook wel voorkomen in 8 Mile

yep dat is goed :) volgende voor jou :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...