Hanneswasco Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Morgen ben ik op reis dus kan ik waarschijnlijk dan niet meer zeggen wie het juiste antwoord zou geven, dus geef ik de volgende vraag aan diegene die hier als eerste komt. Reageren
AwiVC Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Ok dan stel ik een vraag =] In welke korte film (50 min.) word een experiment uitgevoerd door een geschiedenisleraar om te onderzoeken hoe Hitler zo veel mensen met zich mee wist te krijgen? (Dit vind ik zelf een heel goede film, en zeker een aanrader, hij is gewoon gratis op internet te bekijken (niet al te hoge kwalitiet) en dat is dan ook nog eens legaal =] ) Ik post de link wel als het goede antwoord is gegeven Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Was dat niet 'The Wave', met een golf als logo. Die kreeg ik vroeger te zien tijdens een les maatschappijleer (dacht ik). Reageren
AwiVC Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Was dat niet 'The Wave', met een golf als logo. Die kreeg ik vroeger te zien tijdens een les maatschappijleer (dacht ik). Helemaal goed =] Hij is trouwens Hier te bekijken Volgende vraag voor jou Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 In welke film spelen zowel Robert de Niro als Al Pacino samen zonder dat ze samen in één shot te zien zijn? NB: Ik bedoel niet één van The Godfather films aangezien het daar om verschillende tijdslijnen gaat. En ook niet Righteous Kill aangezien deze pas in 2008 uitkomt. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 In welke film spelen zowel Robert de Niro als Al Pacino samen zonder dat ze samen in één shot te zien zijn?NB: Ik bedoel niet één van The Godfather films aangezien het daar om verschillende tijdslijnen gaat. En ook niet Righteous Kill aangezien deze pas in 2008 uitkomt. de film heat ? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Heat is het goede antwoord. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Heat is het goede antwoord. yeah In welke film komen de rappers Xzibit, Obie Trice, eminem en proof voor ? Reageren
HerrieM Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Hmmm, Obie Trice en Proof herken ik niet, maar die zullen ook wel voorkomen in 8 Mile Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Hmmm, Obie Trice en Proof herken ik niet, maar die zullen ook wel voorkomen in 8 Mile yep dat is goed volgende voor jou Reageren
Ice Banana Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 (bewerkt) Yippie!!! Welke film? IB Bewerkt: 7 juli 2007 door ICE BANANA Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Yippie!!! Welke film? IB saving private Ryan ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.