GTAFreak007 Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 ik heb een probleem met mijn Mp3 van ZOLID ik steek de usb in mmijn usb poort dan vraagt hij voor de cd maar de cd is ongeveer evengroot als een psp cdtje dus ik stop hem in mijn cd station hij past in dat kleine cirkeltje in het midden ik doe ok en dan begint hij te zoeken en instaleerten dan zegt hij dat er een fout is opgetreden hier een foto heb hem nog maar net kan er mij iemand helpe aub Mvg gtafreak007 Reageren
ikt Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Probeer het eens te instaleren via de CD, en niet via Windows. Misschien heeft dat MP3 spelertje een ander programma nodig dat Windows zo niet ziet/kan instaleren. (Bijvoorbeeld een iPod). Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 25 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2007 het is al oke maar nu moet ik de video converter nodig die video bestanden omzet in svm Reageren
nick11123 Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 het is al oke maar nu moet ik de video converter nodig die video bestanden omzet in svm zit die video converter niet op de cd die je bij je mp3 heb gekregen ?? anders moet je daar even naar gaan kijken. zou misschien wel raar zijn als ze dat niet doen.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.