saboy Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 zoals de titel het zegt welk programma is dara het ebst voor??? liefst gratis!! Reageren
Jopper47 Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Nou... Ik mod best veel, en ik vind 3dsmax 7 of 8 wel goed. Alleen als je 3dsmax onder de knie hebt is het een super programma. Zelf ga ik nog een keer zmoddel proberen. Dit waren de programma's voor het modellen. Voor textures gebruik ik txd workshop. Dat is echt een top programma! Het is een goed en snel lerend programma, bovendien is het heel gemakkelijk en iedereen kan het gebruiken. Van J.V Reageren
saboy Geplaatst: 25 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2007 en maar voor 3 ds max moet je toch betalen?? Reageren
Big Boss Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Ja, en het programma is heel duur (€3500). Er zijn nog andere manieren om hem volledig werkend te krijgen, maar die mogen hier niet besproken worden ... Reageren
saboy Geplaatst: 25 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2007 en via PM??? zo ja zeg dan ook in PM wara ik het kan downloade Reageren
Jarno Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Overigens kan je GMax proberen (De gratis variant van 3dsMax). Maar wat wil je precies modificeren? Missies etc. of het land? Vertel ons meer wat je wilt zodast we je beter kunnen helpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.