Jump to content

spaceinstein all in one mod

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik wil de spaceinstein nogwat all in one mod hebben voor de pc

kan iemand uitleggen hoe dat werkt want ik heb het geopend met winrar en dan komen er allemaal

bestanden en dan moet ik die bestanden in een map zetten ofzoiets kan iemand uitleggen hoe dat moet ?

Ik heb trouwens v2 maar er staat dat het ook voor v2 is klopt dat wel ?

bij voorbaat dank

Geplaatst:
Hallo ik wil de spaceinstein nogwat all in one mod hebben voor de pc

kan iemand uitleggen hoe dat werkt want ik heb het geopend met winrar en dan komen er allemaal

bestanden en dan moet ik die bestanden in een map zetten ofzoiets kan iemand uitleggen hoe dat moet ?

Ik heb trouwens v2 maar er staat dat het ook voor v2 is klopt dat wel ?

bij voorbaat dank

Die V2.0 is de versie van de mod zelf. Van de Spaceeinstein's All In One Mod collectie zijn er aardig wat versies gemaakt en dit is dus V2. Overigens is V2.6 de nieuwste versie. Je kan overigens gewoon wel met V2 deze mod spelen, zoals in de readme staat weergegeven.

Al die bestanden in de mod zelf, zijn de mods die erin zitten. Ik hoop dat je het snapt maar de mod is eigenlijk één groot pakket met allemaal mods erin. De volgende bestanden zitten in de V2.0. Daarachter staat waar het desbetreffende bestand heen moet.

• American.gxt > '../Program Files/Rockstar Games/Text.'

• GTASAsf.1b > 'Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files.'

• Main.scm > '../Program Files/Rockstar Games/Data/Script.'

• SASCM.ini > Hoeft volgens de readme niet gebruikt te worden.

• Script.img > '../Program Files/Rockstar Games/Data/Script.'

Maak back-up's van de bestanden die je gaat overschrijden en start een 'new game' om met de mod te kunnen spelen!

Geplaatst:

dus de bestanden die er al stonden moet ik wel al weghalen van het desbetreffende map ?

in ieder geval bedankt

Geplaatst:
dus de bestanden die er al stonden moet ik wel al weghalen van het desbetreffende map ?

in ieder geval bedankt

De bestanden die er al staan, die moet je vervangen met die bestanden uit de mod. De bestanden die er op dit moment staan zijn de originele bestanden. Als je die straks vervangt met de bestanden van de mod kun je de mod spelen. Verwijderen, vervangen, het komt eigenlijk op hetzelfde neer. Het beste is om ze te vervangen omdat dat wat makkelijker is al zeg ik het zelf.

Je kopieert ze dus naar de map. Daar wordt een melding gegeven of je het bestand wilt overschrijden, jij kiest dan voor; 'Ja, op alles'. Maak, zoals ik net ook al zei, back-up's van je bestanden. Mocht het bijvoorbeeld fout gaan, of mocht je zat zijn van de mod, dan heb je immers altijd nog de originele bestanden achter de hand om de mod weer ongedaan te maken. Succes!

Geplaatst:

Oke hij doet het nu wel en ik sta in die steegje in het begin van het spel maar is er ergens op internet een

site waar ik kan zien welke toetsen ik in moet drukken om iets te activeren ?

Geplaatst:
Oke hij doet het nu wel en ik sta in die steegje in het begin van het spel maar is er ergens op internet een

site waar ik kan zien welke toetsen ik in moet drukken om iets te activeren ?

Zie hiervoor de readme die inbegrepen zit bij de mod. In de readme staat bij elke mod de functie ervan én een korte omschrijving met de toesten die je bijvoorbeeld moet gebruiken.

Geplaatst:

Oke ik heb het een beetje doorgelezen maar ik wil bijv doen dat cj onkwetsbaar is en dit staat er in de readme:

Invincibility | Brokenfish / Demarest

CJ's health can never be drained away. CJ is literally everything proof. CJ can only die if his parachute fails to open. Everytime you save your game, the last mission passed would be "Spaceeinstein" until the next time you pass a mission with this disabled. Parachute will be disabled if this is enabled. The settings for everyone to ignore CJ in the MultiMod will be permanently saved as long as this mod styays activated. This mod is disabled by default.

| Changes by me: Converted to San Andreas from Vice City; ntegrated this code with the indestructible vehicle code; made compatible with the Mod Shop

Ik kan uit de tekst niet egt opmaken wat ik moet doen. Iemand een idee ?

Geplaatst: (bewerkt)
Oke ik heb het een beetje doorgelezen maar ik wil bijv doen dat cj onkwetsbaar is en dit staat er in de readme:

Invincibility | Brokenfish / Demarest

CJ's health can never be drained away. CJ is literally everything proof. CJ can only die if his parachute fails to open. Everytime you save your game, the last mission passed would be "Spaceeinstein" until the next time you pass a mission with this disabled. Parachute will be disabled if this is enabled. The settings for everyone to ignore CJ in the MultiMod will be permanently saved as long as this mod styays activated. This mod is disabled by default.

| Changes by me: Converted to San Andreas from Vice City; ntegrated this code with the indestructible vehicle code; made compatible with the Mod Shop

Ik kan uit de tekst niet egt opmaken wat ik moet doen. Iemand een idee ?

Je moet naar de huis van CJ (The Jhonsons'huis) en naar de bruine deur in de woonkamer.

Je moet er voor gaan staan, dan kan je dingen kiezen zoals nooit van je motor/fiets er afvallen (Demarest's Steed mod). Maar je wilt dat CJ onkwetsbaar wordt, heh, dan kies je de "Godmode" en klik je Y.

Je kan verschillende dingen kiezen door telkens G of H te drukken en Y of N.

Bewerkt: door hooligun
Geplaatst:

Ok hij doet het nu goed maar ik heb nog 1 vraagje.

Hoe kan je je spel saven met die mod want als ik wil saven en over die speaceinstein file heen ga dan komt er een foutmelding.

Geplaatst:

Hoe kan je je spel saven met die mod want als ik wil saven en over die speaceinstein file heen ga dan komt er een foutmelding.

Dan betwijfel ik of je überhaupt wel kan saven. Probeer hem eens op te slaan op een ander slot. Mocht dit evenmin effect hebben, dan vrees ik dat je niet kan saven, al zou ik dat wel een beetje raar vinden aangezien dat gewoon zou moeten, bij welke mod je ook gebruikt. Tot slot, wat voor een foutmelding krijg je precies?

Geplaatst:

Nee, je kan niet over de savegame die je hebt erbij gezet toen je het ging downloaden saven.

Want die is namelijk beveiligd door de maker.

Dus je zult op een lege slot of over je eigen savegame saven.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...