GTAFreak007 Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 waar kan ik een film converter die films van bv. .avi omzet naar .smv ???en liefst zo snel mogelijk een antwoord mvg gtafreak007 Reageren
Mirrrr Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Ik heb maar weer eens onze goede vriend google gebruikt en vond toch echt 3 sites waar converters gratis te downloaden zijn Klikje klikje klikje Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 25 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2007 oh bedankt :$ :$ mvg gtafreak007 Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 25 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2007 ik heb een probleem met AVI_SVM converter ik selecteer mijn film bij input bij output selecteer ik een map maar als ik mijn film heb geselecteerd zegt hij dat er geen video codec ofzoiets niet is kijk maar kan iemand mij helpen ik wil het op mijn mp3 zetten Mvg gtafreak007 >>> Door Preddy: Vervolg-vragen mogen wel in hetzelfde topic <<< Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 27 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2007 ik heb ook een probleem met de svm converter als ik een film van ongeveer 699 Mb wil converteren doet ie het neit geeft ie een error maar bij ander filmpjes lukt het wel wat kan hier de oorzaak van zijn de error is een die zegt dat er geen codec ofzo is Mvg gtafreak007 Reageren
GTA_XP Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Je hebt waarschijnlijk niet de goede codecs of je hebt ze niet allemaal. Misschien biedt deze de uitkomst: >>KLIK<< Je hebt de K-lite pack nodig, probeer ze allemaal. De k-lite packs bevatten de codecs die populiar zijn. Reageren
Maike Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 hey, ik heb ook probleem met de smv converter; hij pakt de avi bestanden, zegt dat hij geen codec heeft maar, op google kan ik die niet vinden de video's die wel geconverteerd zijn wil mijn mp4 speler niet afspelen wie kan mij helpen?? groetjes Reageren
sevaboy Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Zo'n software is slecht, ik heb een site waar je dat makkelijk kan doen; Zamzar Reageren
The GamerII Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Zamzar is ook wel goed. Ik gebruik zelf altijd vixy.net. Zeker een goeie met veel formaten. Je kan namelijk youtube filmpjes downloaden op vixy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.